Wie ben jij verloren?

• 22 december 2016
  • 40 reacties
  • 9424 Bekeken

Toon eerste bericht

40 Reacties

Reputatie 1
Wat vreemd dat ik ,n mail krijg met de boodschap dat er op mij is gereageerd.
''Wat fijn'' denk ik en Ik volg de aangegeven link....maar ik zie geen reactie op wat ik hier neerzette...

Teleurstellend vind ik dit en wil dan ook liever geen berichten meer in mijn mailbox die niet voor mij bedoeld zijn. Wellicht kan hier iets aan gedaan worden want ik las deze klacht onlangs ook al hier.
Heb ,n goede zondag allen.
Ik ben in 1994 mijn moeder verloren, in 2010 mijn vader en mijn (stief)zoon en in 2015 mijn man. Mijn man mis ik het meeste, hij was mijn maatje en mijn liefste, en dat gemis komt nu bard aan omdat het weer voorjaar begint te worden en hij in het voorjaar van 2015 stierf.
Op 12-04-2015 mijn vriendin verloren op 40 jarige leeftijd. Daar sta je dan met 2 jonge meiden. Het eerste gevecht tegen die verschrikkelijke ziekte overwonnen, echter deze sloeg keihard terug. Als gevolg daarvan, tussen het ontdekken en overlijden, binnen 10 dagen overleden. Waarvan ze 4 dagen in het ziekenhuis gelegen heeft.
In 1992 verloor ik mijn moeder, ik was 29 jaar en zij was pas 56.
In 1996 verloor ik mijn eerste man, ik bleef achter met drie kleine kinderen.
In 2008 is mijn vader overleden.
Ik ben weer hertrouwd en in 2014 is ook mijn tweede man, met wie ik samen nog een zoon heb gekregen, ook overleden.
Ik ben nu 53 en vind het best moeilijk allemaal.
En inderdaad op bepaalde momenten, zoals ook nu weer in de decembermaand komt het gemis hard aan.
Mijn mams, afgelopen oktober op 55jarige leeftijd.. ik mis haar verschrikkelijk.
Ik zag het staan ik heet Paula
Mijn man is 5 jaar terug overleden
Wij hebben samen 6miskaramen gehad
En een dood geboren zoon Joost
Zeven weken geleden is mijn vader overleden aan hartfalen en nierfalen. Ik vind het lastig te accepteren om op mijn 23ste mijn vader te moeten verliezen. Vooral omdat hij mijn kinderen of eventueel een bruiloft nooit mee gaat maken.

Tegelijkertijd ben ik voor hem gerust dat hij eindelijk geen pijn meer heeft. De afgelopen jaren, met name de laatste 1,5 jaar, had hij echt een enorme pijn. Toen hij net was overleden gaf het plotseling enorme rust. Alle onzekerheden over zijn toekomst vielen plotseling weg, 'het was goed zo'.

Nu het stukje verwerking, dat zal zijn tijd nodig hebben denk ik..
In 2016 is mijn moeder gestorven na een kort ziekbed ,in december is mijn allerliefste man gestorven aan een hersenbloeding , waar ik in mei mee getrouwd ben .Daarvoor heb ik mijn zus en vader ook nog begraven .Nu zie ik het even allemaal niet meer zitten en ben al maanden aan het huilen .Het stopt niet .Ik mis ze zo ontzettend en ben voor mijn gevoel alles kwijt
Ik ben mijn vader verloren. Ik mis hem nog steeds. Ik ben nog steeds aan het rouwen en dag voor dag en nacht voor nacht leef ik mijn leven .
Mijn moeder overleed toen ik 12 was. Ze was 44. Mijn vader overleed toen ik zwanger was van de jongste. Hij was 61. En lieve oudtante daarna waar wij 5 jaar voor gezorgd hebben. Mijn stiefmoeder, mijn schoonmoeder en mijn zus overleden in 2013.mijn zus was 56. Daarna mijn schoonvader en kreeg mijn man longkanker. Gelukkig leeft hij nog. Tja wat kan ik erover zeggen. Ik mis ze idere dag. Mijn zus was mijn maatje. We deden alles samen. Mijn advies geniet van het leven want het duurt maar even!
Dag forumleden, vijftien jaar geleden is mijn vader overleden, voor mij de eerste keer alles van heel dicht bij ervaren. Hij overleed plotseling zonder dat er een aanleiding voor was. Een schok voor ons als familie. In 2015 is mijn moeder overleden door euthanasie. Wij, mijn zus en ik zijn tot het einde bij haar gebleven. Het heeft veel indruk op ons gemaakt. Maar ik ben blij dat zij die keuze had. Ze heeft meer dan 30 jaar veel pijn gehad en heeft dus veel moeten doorstaan. Goed dat het in sommige gevallen kan en mag in Nederland.
Onze zoon overleed 18 maart 2013. Geheel onverwachts zomaar uit het niets. Een aanrijding met een trein
Voor ons als ouders en broer een ongeluk. Voor de officiële instanties een zelfdoding. 5 maanden eerder is zijn beste vriend overleden ten gevolge van zelfdoding en 3 jaar eerder is er ook een vriend overleden ten gevolge van een ontmoeting met een trein.
Het verdriet en de pijn is niet te beschrijven maar het leven gaat door. Ook wij gaan door maar er gaat geen minuut voorbij zonder dat wij aan onze zoon denken. Gelukkig nog veel en goed contact met vrienden van onze zoon
ik ben 4 september 2016 mijn allerliefste man verloren.
Fysiek gezien heb ik een moeder gehad, maar ik kan me niks meer herinneren van haar, ze is op 32jarige leeftijd overleden aan botkanker, ik was net 5.... dit jaar word ik 31, heb haar bijna "overleefd" best een enge gedachte.
23 jaar geleden is onze prachtige sportieve zoon overleden. Hij had de hele nacht bij de Post als sorteerder gewerkt. Is daarna in de auto gestapt en naar een Paardenkamp gereden alwaar hij leider was. Vlak voor het kamp viel hij in slaap en botste tegen een aankomende vrachtwagen. Hij was op slag overleden. Wij woonden en werkten destijds in het buitenland . Onze jongste zoon liep bij ons stage. De klap is hard aangekomen. Nog steeds vraag ik me af hoe we die tijd doorgekomen zijn. Hij, mijn oudste zoon, studeerde aan de Universiteit van Utrecht. Van hen hebben we nooit meer wat gehoord. Niks van zijn medestudenten, niks van zijn professoren ...dat doet ons nog steeds pijn. Wij missen onze zoon vreselijk! Toen ik 12 jaar was heb ik beide ouders verloren.. mijn broer 6 jaar geleden verloren, hoeveel kan een mens verdragen. Vr.gr.

Reageer