Wat missen jullie op dit forum?

Toon eerste bericht

30 Reacties

Reputatie 3
Misschien ,tijdens de ""update'",die Frank ons iedere
Vrijdag geeft.
Groetjes.
johan.
Johanna,

Ik lees en denk te begrijpen dat jouw suggestie twee delen kent: een algemeen Dela-agenda en een met meer specifiek forumplannen en -ontwikkelingen. Klopt dat?

De eerste hebben we op de site staan. Deze wordt maandelijks bijgewerkt. Check: https://www.dela.nl/over-dela/evenementen

Het tweede vind ik een leuk en goed idee voor op en rond het forum. Neem ik mee, dank!!

Groet, Frank

Johanna schreef:

Misschien is het fijn af en toe een aantal aktie punten te laten zien .Waar zijn jullie mee bezig datums van open dagen enz dus niet ergens tussenin geplaatst maar kort en bondig op een plaatsje.

Klopt helemaal.
Weet jij of er in Veldhoven ook nog een natuurbegraafplaats gaat komen??
Nee, geen actueel nieuws. Laatste wat ik kan vinden is opening Schoorsveld, april 2016.

Johanna schreef:

Klopt helemaal.
Weet jij of er in Veldhoven ook nog een natuurbegraafplaats gaat komen??

Dank je Frank en fijne avond.

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen