Rondleiding natuurbegraafplaats en informatie over natuurbegraven

• 24 januari 2017
  • 16 reacties
  • 2245 Bekeken

Het is zover! In maart mogen wij maximaal 35 forumleden ontvangen op Natuurbegraafplaats Den en Rust voor een informatieve en hopelijk mooie middag over natuurbegraven.

Den en Rust ligt in Bilthoven, maar het verhaal en principe geldt voor heel Nederland. Als je meer wilt weten over natuurbegraven, of eens een kijkje wilt nemen op een dergelijke begraafplaats: houd je mail in de gaten. Deze week volgt de digitale uitnodiging per mail.

Frank

16 Reacties

Er is inmiddels al iets meer bekend.

Locatie: Natuurbegraafplaats Den en Rust, Frans Halslaan 27 in Bilthoven.

Programma:
13.30 – 14.00 ontvangst
14.00 – 15.00 voorlichting uitvaartmogelijkheden, natuurbegraven
15.00 – 15.15 pauze
15.15 – 16.00 wandeling over natuurbegraafplaats
16.00 – 16.30 nazit
17.00 einde

Aanmelden kan via mail aan forum@dela.org. Vermeld duidelijk met hoeveel personen je wilt en gaat komen, want we hebben slechts 35 plaatsen!
Graag willen wij met 2 personen de informatiemiddag bezoeken.
Met vriendelijke groet,
CorH
Graag willen wij met 2 personen de informatiemiddag bezoeken.
Met vriendelijke groet,
CorH
Hallo Frank,
Ik neem aan dat ik hiervan nog een bevestiging ontvang.
CorH.
Cor, als je je even via forum@dela.org wilt aanmelden, dan kan ik alles daar centraal regelen. Thnx!

Frank
Ik twijfel niet.
Hoef ook niet meer info.
Mijn besluit staat vast: ik wil een natuurbegrafenis.

Heb dat ook vast laten leggen in mijn testament.
Wij (2 personen) komen graag naar deze bijeenkomst.
Informatie over natuur begraven is natuurlijk altijd welkom, maar ik hoop bij deze sessie ook standpunten, voorstellen en oplossingen te horen van DELA.
henkv
@HenkV Meld je ajb even aan via de mail. En misschien kun je me daarin gelijk ook de standpunten, voorstellen en oplossingen benoemen die je van Dela verwacht. Ik kan wellicht alvast wat voorwerk doen en mensen voorbereiden.

Frank
Reputatie 4
Beste Frank.

Op Zondag 12 Februari,kan een bezoek gebracht
worden aan natuurbegraafplaats het schoorsveld,
Somerenseweg116 5591TN Heeze(NBrabant)
Uitleg in het Schoorsveld Cafe(gratis).
Opgeve voor 10-Februari 040-3032300.
Ontvangst 10.45 einde 12.30 uur.
Groetjes
johan
Kijk aan, nog meer opties. Dank Johan!
Wel een beetje laat, maar ik wil ook graag de rondleiding meemaken.
In Bla.ricum
Mijn vraag : Moet je als je deel wilt nemen aan de informatie middag en rondleiding op 19 maart in Bilthoven lid zijn van Dela
Mijn vrouw en ik zijn dat wel , maar 2 goede vrienden van ons ( nog ) niet , maar wel belangstellend naar natuurbegraven.
Als dit geen bezwaar is , zou ik voor 4 personen willen inschrijven .

Graag uw reactie.

Adriaan Vreeken
Hai Adriaan,

Nee hoor. Lid zijn van Dela is geen vereiste. Mail je aanmelding even naar forum@dela.org, en vermeld even het aantal deelnemers. Jullie zijn van harte welkom!

Frank

Mijn vraag : Moet je als je deel wilt nemen aan de informatie middag en rondleiding op 19 maart in Bilthoven lid zijn van Dela
Mijn vrouw en ik zijn dat wel , maar 2 goede vrienden van ons ( nog ) niet , maar wel belangstellend naar natuurbegraven.
Als dit geen bezwaar is , zou ik voor 4 personen willen inschrijven .

Graag uw reactie.

Adriaan Vreeken
Frank,

Zo als je weet ben ik niet in staat om op 19 maart de informatiebijeenkomst bij te wonen. Mijn besluit staat nagenoeg vast en derhalve sluit ik me volledig aan bij de reactie van Cora. Ik zou nog een en ander met Dela willen bespreken. Ik hoor graag hoe de info bijeenkomst is verlopen. Gr., Hans
Reputatie 2
Dag allemaal,

Zondag 8 april 2018 is er wederom een voorlichtingsbijeenkomst over natuurbegraven in Bilthoven.
Hier vinden jullie alle informatie.

Groetjes,
Marthe

Reageer