Beste allemaal.
8 jaar geleden is mijn zoon overleden. Dit door een stom ongeluk. Nu zou ik graag met de familie en vrienden een positieve herdenking willen organiseren. Heb al een oogje op de zaal en de catering. Er komt een mooi album te liggen waar mensen hun woordje naar mijn zoon in kunnen zetten. En muziek. Wat zouden we nog meer kunnen doen? Wie heeft dit al eens gedaan? Alle tips zijn welkom.
Seja
Hoi
Welkom op ons forum.
Wat ontzettend verdrietig dat je jouw zoon al zo lang moet missen. Wat een mooi idee om zo'n positieve herdenking te organiseren. Ik zal met je meedenken en wat ideeën verzamelen. Kijk natuurlijk gerust rond in andere topics! We hebben onder andere dit topic: https://forum.dela.nl/doorgaan-37/herdenken-van-een-dierbare-hoe-doe-jij-dat-250
Ik kom er nog op terug.
Groetjes,
Marthe
Hoi
Ik denk dat je zelf al mooie ideeën hebt bedacht zoals muziek die hij mooi vond, en een album waar mensen herinneringen in kunnen schrijven.
Op Pinterest kun je ook het een en ander aan ideeën vinden. Bijvoorbeeld een herinneringsboom met geschreven papiertjes, of het planten van een echte boom.
Op deze site staan ook veel ideeën. Niet allemaal even van toepassing, maar ik hoop dat je er iets aan hebt. Ik hoor het graag als je nog meer wil weten.
Groetjes,
Marthe
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.