Ontmoetingsdag voor mensen van het DELA forum

• 6 december 2016
  • 30 reacties
  • 5935 Bekeken

Toon eerste bericht

30 Reacties

Dank je voor je invoelende reactie!
Klasse....
Zeg je goed Cecilia.
Ik denk dat ik daar geen behoefte aan heb.........
Dit is inderdaad een leuk idee. Nu komt bij mij wel de volgende vraag naar boven. Wordt het een "familie"-dag? Dus zijn kinderen welkom. Weet namelijk van het bestaan van de Stichting de jonge weduwe, maar ik kan nooit iets vinden over de jonge weduwnaar... Weet dat die stichting wel heel veel organiseert voor weduwen met of zonder kinderen. Misschien iets om over na te denken. Zelf ben ik, in mijn ogen, een jonge weduwnaar met 2 jongere kinderen.
Een ontmoeting met lotgenoten kan zeer zinvol zijn bij de verwerking van het verlies van een dierbare. Vij het overlijden van mijn eerste man ben ik naar een rouwverwerkingsgroep geweest, echter pas 2 jaar na zijn overlijden omdat ik er toen niet uitkwam. Na het overlijdenvan mjjn tweede man heb ik ook gezocht of er in de buurt iets was waar je met lotgenoten kon praten maar heb niks kunnen vinden. Wel heb ik gelezen dat er soms bij sommige crematoria ooit een bijeenkomst is waar je naar toe kunt gaan. Het zou fijn zijn als dela ook zulke bijeenkomsten zou organiseren.
Beste Johan,

Bedankt voor uw reactie. Ik zal dit in de gaten houden.

Reageer