Ontmoetingsdag voor mensen van het DELA forum

• 6 december 2016
  • 30 reacties
  • 5647 Bekeken

Door alles wat ik nu meemaak op dit forum en daar ook veel troost in vind, het volgende idee.

Wat zou Dela ervan zeggen om die mensen bij elkaar te brengen op een mooie voorjaarsdag!!

Dan wel in het midden van het land, want wij komen uit alle windstreken.

Lieve groet,

Cecilia.

30 Reacties

Reputatie 4
Wat een goed voorstel Cecilia.

Nu benaderen we elkaar met berichten,over en weer,
en soms kunnen wij,onze gevoelen delen.
Een ontmoetingsdag,zou zeer welkom zijn.
johan.
Wat een mooi initiatief. Een idee waar ik zelf ook al een tijdje mee loop. Ik ben benieuwd of andere forum-leden dit ook zien zitten. Laat het weten in dit topic!
Een ontmoeting met lotgenoten in de breedste zin van het woord kan heel fijn zijn. Wellicht is het fijn om een lunch te organiseren. Een activiteit maakt praten vaak makkelijker. Goed idee!
Geweldig idee, een lunch lijkt me prima en dan wel af en toe van plek wisselen.
Ik vind het niet erg om daar zelf financieel aan bij te dragen, maar dat is misschien niet voor iedereen te doen.
Samen met DELA komen we er vast wel uit.

Ik word hier helemaal blij van en ik hoop jullie ook.
Een leuk idee voor iedereen die daar behoefte aan heeft!
Reputatie 2
Sluit me aan bij Cora: "Een leuk idee voor iedereen die daar behoefte aan heeft!" Zelf heb ik er geen behoefte aan.
Heel erg fijn idee, ik zou wel willen maar ben afhankelijk van de dag/dagdeel en of mijn partner bij de kinderen kan blijven
Ik begrijp dat gevoel van wel of geen behoefte als geen ander en doe alleen wat je zelf wilt.
Ik heb zo vaak dingen gedaan om anderen te plezieren en werd daar niet echt gelukkig van.

Laat iedereen zelf doen wat hij/zij wilt.
Dank je voor je invoelende reactie!
Klasse....
Eerlijk gezegd ben ik iemand die niet van grote gezelschappen houd en ben erg op mezelf, maar voor de mensen die daar wel behoefte aan hebben, heb ik misschien iets bij kunnen dragen.

Weet zelf niet of ik zo'n dag wel aan kan.
Zeg je goed Cecilia.
Ik denk dat ik daar geen behoefte aan heb.........
Ik ben erbij.
Wordt vast wel een drukke boel.
Wat een mooi initiatief. Ik denk dat dit een mooie aanvulling op dit forum kan zijn. Een gesprek tijdens een lunch/ high tea/koffie praat makkelijker en is ontspannender. Ik hoop er een passende vorm gevonden kan worden voor elk wat wils.
Leuk idee.
We kunnen allemaal iets te eten meenemen misschien.
Als de ruimte zich daar voor kan lenen natuurlijk
Leuk idee, dan zien we eens wie er achter alle foto's zitten.
Het zal enorm lastig worden om A een leuke plek te vinden en B een datum waarop veel leden kunnen.
Doordeweeks valt waarschijnlijk al af, maar veel werken er ook in het weekend. Ik ook.
In het midden van het land is een goede keuze, als ik al een tip mag geven; kijk eens bij Oud Londen in Zeist. Dat ligt aan de rand van het bos en is een zeer mooie locatie om een bijeenkomst te houden. Ik ben er pas nog geweest voor mijn werk.
Heel inspirerend.
Cecilia, mocht je hulp nodig hebben bij de organisatie, ik zou je graag willen helpen!
Wat een goed idee als het niet al te ver weg is voor mij zou ik wel willen deelnemen,als we zelf iets te eten meenemen zou het ook nog in velp gelderland kunnen waar ik woon hebben we een mooie zaal ter beschikking denk er maar eens over lekker makkelijk hoef je niet meer te zoeken.
Lieve Tamara,
Ik ga helemaal niets organiseren, het was gewoon een tip voor DELA.

Ik word al nerveus wanneer ik er aan denk.

Wel heel aardig dat jij dit aanbied.

Laat Jasper maar brainstormen met DELA!!
Wij noordelingen maakt het niet zoveel uit waar het is.
We zijn wel gewend dat naar evenementen en bijeenkomsten we
toch moeten reizen. Geeft niet hoor. Ik kom wel.
Het Forum vind ik waardevol, maar ik ga een bijeenkomst niet bezoeken.
Reputatie 4
Ik heb reeds eerder te kennen gegeven,gezien de berichten
die mij bereiken,dat er meer moet gebeuren, als op afstand,
elkaar met woorden in het Forum, te benaderen.
Dan zal door een persoonlijke ontmoeting,onze woorden,
omgezet kunnen worden,in een gebaar.
Zo'n ontmoeting,kan daar aan bijdragen.
Johan.
Lijkt me fijn om iedereen eens te ontmoeten.
Bijzonder idee. Mooi.
Een ontmoeting met lotgenoten kan zeer zinvol zijn bij de verwerking van het verlies van een dierbare. Vij het overlijden van mijn eerste man ben ik naar een rouwverwerkingsgroep geweest, echter pas 2 jaar na zijn overlijden omdat ik er toen niet uitkwam. Na het overlijdenvan mjjn tweede man heb ik ook gezocht of er in de buurt iets was waar je met lotgenoten kon praten maar heb niks kunnen vinden. Wel heb ik gelezen dat er soms bij sommige crematoria ooit een bijeenkomst is waar je naar toe kunt gaan. Het zou fijn zijn als dela ook zulke bijeenkomsten zou organiseren.
Heeft Dela een groot kantoor met een kantine o.i.d.? Ikzelf heb er geen behoefte aan en vind ook niet dat er teveel kosten door Dela gemaakt moeten worden.
Verder wens ik jullie succes met een bijeenkomst als je daar behoefte aan hebt.
Reputatie 4
Beste HPJ

Deze bijeenkomsten zijn er,voor lotgenoten,georganiseerd
door de DELA.Ik heb dat mee mogen maken,in Heeze(Nbr),
en als zeer mooi,en troostend, ervaren.
De DELA,kan je alle informatie geven,als dat in je regio,zal
plaats vinden.
Een fijn weekend.
johan.

Reageer