Het forum in een nieuw jasje

• 21 september 2017
  • 12 reacties
  • 1771 Bekeken

Reputatie 2
Hoi forumleden,

Zoals jullie uit de nieuwsbrief hebben vernomen wordt het huidige forum in een nieuw jasje gestoken. Aanstaande maandag komt het vernieuwde forum online! Ik open dit topic om jullie alvast mee te nemen in de komende veranderingen, en om jullie eventuele vragen te beantwoorden.

Categorieën
De categorieën van het forum zijn inmiddels al veranderd, zoals je al kunt zien. Alle topics zijn bewaard gebleven, maar staan op een andere plek.

Reageren
Je kunt vanaf maandag forumleden benoemen in je reactie door een @ te typen met daarachter de gebruikersnaam. Als iemand jou noemt krijg je hier een melding van per e-mail. Handig voor in lange gesprekken, of als je aan een specifiek forumlid een vraag wil stellen. Ook kun je (een deel van) iemands reactie citeren.

Waarderen
Soms wil je laten weten dat je iemands reactie waardeert, of het gelezen hebt, zonder zelf te reageren. Vanaf maandag komt er daarom onder iedere reactie de mogelijkheid om deze als "waardevol" te bestempelen. De vind-ik-leuk variant voor op het forum.

Emoticons
Er komen een hoop nieuwe emoticons bij. Wel zo gezellig 😉

Mobiel/tablet
Het forum wordt enorm geschikt voor het gebruik op de tablet of smartphone!

Dit zijn een aantal leuke en positieve veranderingen aan het forum. Ik heb zin om met het vernieuwde forum aan de slag te gaan, hopelijk jullie ook!

Het zou kunnen zijn dat het inloggen in het begin niet meteen lukt. Verwijder dan de cookies van je browser. Of mail naar forum@dela.org.

Groetjes,
Marthe

12 Reacties

Reputatie 2
Allereerst: ben benieuwd naar dat nieuwe jasje. En ik vertrouw erop dat ik dan in 1 x kan inloggen (ging twee keer verkeerd en opeens was ik ingelogd... heeft misschien met IOS te maken?!).
Reputatie 2
Hoi Netty,

Qua inloggen, gebruikersnaam en wachtwoord verandert er niets! Ik ga er vanuit dat dit dan ook in één keer goed moet gaan. Wat raar dat je net niet kon inloggen. Er gebeurt momenteel niets achter de schermen, dus dat zal het niet zijn. Ik heb net ingelogd via mijn telefoon, een iPhone, en dat lukte meteen. Misschien dat het aan de nieuwe IOS ligt? (Zo up to date ben ik nog niet ;)).
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie. Het gaat nu weer in 1 x goed; misschien had m'n Ipad er gewoon geen zin in :? Die emoticon komt er via de Ipad ook niet uit zoals zou moeten. Hoop dat dat met de vernieuwing ook goed komt! Goed weekend.
Reputatie 2
Goed om te lezen! De emoticons zijn op dit moment niet optimaal nee, maar het nieuwe forum is er heel geschikt voor. Fijn weekend!
Mooi geworden zeg!
Ben benieuwd of het allemaal gaat werken er is wel veel aandacht aan besteed mijn complimenten
Ik krijg hoe langer het gevoel, dat ik met mijn Dela uitvaartverzekering, te maken heb met een georganiseerd criminele organisatie. Vragen worden onjuist beantwoord, informatie over jezelf kloppen niet.
Begin mij nu af te vragen of mijn opgebouwde vermogen wel in goede handen is, en of mijn nageslacht alsnog financieel belast wordt bij mijn overlijden.
Reputatie 2
Hoi @RayB,

Waarom ervaar je dit zo? Welke antwoorden op vragen en informatie kloppen er volgens jou niet?
Ik help je graag verder.

Groetjes,
Marthe
Na maanden nagenoeg vruchteloos communicatie, ben ik doodmoe geworden.
Reputatie 2
Wat vervelend om te lezen @RayB. Ik weet niet wat er gebeurd is of wat er is misgegaan, maar mocht ik iets voor je kunnen betekenen kun je mij een privébericht sturen. Groetjes, Marthe
Reputatie 4
Beste Marthe.

Af en toe,kijk ik wel eens,of het""nieuwe jasje"",goed past,in het Forum.
ik heb de indruk tot op heden,dat er maar weinig Topics ingebracht worden,
en daardoor,ondanks het groeiend aantal leden,weinig van gedachten wordt
gewisseld,in het Forum.Misschien voelde het oude jasje wat beter,om zich daarin
te kunnen uiten.Ik begrijp,dat alles gewenning en tijd nodig heeft.
Ik ben van mening,dat meer begeleiding en berichtgeving,voor de leden,vanuit
het Forum,d.m.v.een update,gewenst is.
Met vriendelijke groeten
Johan van Lunsen.
Reputatie 2
Dag Johan,

Leuk dat je een kijkje komt nemen op het vernieuwde forum. Ik waardeer je feedback heel erg. Het klopt dat er tot nu toe nog niet veel nieuwe topics vanuit ons zijn gekomen. Maar ik denk dat het goed is om te vertellen dat dit er wel aankomt. Hoe het er nu uitziet wordt er vanaf deze of volgende week, iedere week minstens één nieuw topic aangemaakt vanuit ons. Dit gaat over actuele onderwerpen, of onderwerpen die wij op dit moment behandelen op ons blog. Deze topics zal ik ook benoemen in de nieuwsbrief.

Groet,
Marthe

Reageer