Forum

Ik kreeg een beracht dat er iets op het forum zou staan n.a.av een reactie mijnerzijds.
Ik vond niks anders dan een reactie van ´zonnebloem´ van drie losse woorden en
kon niet bedenken waar dat op slaat.
Ik kan geen wijs uit het forum dat voor mij een grote brij is van onsamenhangende
stukken waar ik geen chocola van kan maken. Sorry! Ik weet zelfs niet hoe ik dit
bericht aan de directie van het forum kan doen toekomen, anders dan op
´plaats reactie´ te drukken ...
Vriendelijke groeten aan de fiorum directie en aan alle lezers!

8 Reacties

Hai Loek,

Bericht aangekomen hoor! Ik stuur je even een prive-bericht. Misschien kan ik je een en ander uitleggen over de structuur en werkzaamheid van het forum.

Groet,

De directie.
Je bericht heb ik gelezen; dank daarvoor!
Van de structuur van uw forum snap ik nog niet veel.
Waarom moet ik bij voorbeeld mijn wachtwoord weer opzoeken en daarmee inloggen om een simpele reactie te versturen?
Ik zet steeds een vinkje bij 'onthoud mijn gegevens', maar daar trekt u zich weinig van aan! Zeer irritant vind ik dat en mede
daardoor neem ik maar zelden de moeite om te reageren op soms uiterst merkwaardige meningen van forum-leden!
Hai Loek,

Je wachtwoord heb je nodig om in te loggen. Reageren kan alleen als je ingelogd bent, dit voorkomt heel veel anonieme reacties.

Het onthouden van je gegevens doet je browser. Misschien heb je je privacyinstellingen zo staan dat je browser elke keer de cookies weggooit. Dan onthoudt ie ook niks. Welke browser gebruik je? Firefox, Chrome, Safari?

Frank
Het nut van inloggen snap ik wel, al vind in het lastig.
Mijn browser (Firefox) zou dus mijn gegevens als
forumlid moeten onthouden? Hij doet dat niet!?

Onder uw brief staat 'Reageer', en dat doe ik bij deze.
Maar er staat ook 'quote' en ik heb geen idee wat ik
daarmee moet doen..Ben ik nou zó dom?

Vr. gr. Loek.
Hai Loek,

Als je quote gebruikt (gewoon een keer proberen, zou ik zeggen), dan sluit ie de reactie waar je op reageert bij jouw reactie in. Zie hier, jouw reactie in de mijne:

Het nut van inloggen snap ik wel, al vind in het lastig.
Mijn browser (Firefox) zou dus mijn gegevens als
forumlid moeten onthouden? Hij doet dat niet!?

Onder uw brief staat 'Reageer', en dat doe ik bij deze.
Maar er staat ook 'quote' en ik heb geen idee wat ik
daarmee moet doen..Ben ik nou zó dom?

Vr. gr. Loek.
Dat werkt vooral goed als je niet op de vorige reactie reageert, maar op een paar reacties terug. Dat maakt goed duidelijk waar je op reageert dus.
Dat werkt vooral goed als je niet op de vorige reactie reageert, maar op een paar reacties terug. Dat maakt goed duidelijk waar je op reageert dus.
Ik experimenteer met 'Quote', maar ik snap er nog niks van ...

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen