Vraag

Afspreken voor koffie/wandeling

• 27 maart 2017
  • 57 reacties
  • 6913 Bekeken

Toon eerste bericht

57 Reacties

Uit de reacties van vorige gesprekken kwam een lunch met eventueel een wandeling aan de orde, als bezigheden. Even voor de duidelijkheid, ik regel het graag, maar dit is geen Dela evenement. Dus van de forumleden voor de forumleden!!
Mensen, hartstikke leuk nieuws: it giet oan.

Wat? Samenkomen, voor de liefhebbers is er mogelijkheid tot lunchen en/of een wandeling in het naastgelegen bos.
Waar? Hotel van der Valk (De Holle Bilt 1, De Bilt)
Wanneer? Zaterdag 27 mei, vanaf 11 uur s' morgens. Iedereen komt en gaat natuurlijk wat hem/haar schikt, maar ik verwacht dat er rond 14 uur wel een einde komt aan het centrale deel...;).
Wie? Iedereen die zin heeft. Of voor de mensen die het leuk lijkt een gezicht bij al die virtuele praatjes te plaatsen.

Wat is het niet? Een DELA-evenement. Wij helpen graag met het bijeenbrengen van mensen die elkaar wellicht kunnen en willen helpen, troosten, aanhoren, etc. Zoals we dat ook op dit forum proberen te doen. Maar het gaat (hier en zaterdag 27 mei) niet om DELA, maar om jullie: de mensen die dit forum bemannen/bevrouwen en zo mooi en zinvol maken.

In verband met de in het hotel te verwachtte drukte wil ik graag een idee hebben van het aantal mensen dat gaat komen. Wil je je daarom bij mij aanmelden als je van plan bent te komen? Dat kan via het welbekende mailadres forum@dela.org. Vermeld ook even met hoeveel personen je komt.

Groet en dank!!

Frank
Wijziging van plannen!

In verband met Hemelvaart hebben we de ontmoeting verplaatst naar 10 juni. Ook een zaterdag, locatie (vd Valk in De Bilt) en tijd (11 tot 14 uur) blijven onveranderd.

Hopelijk betekent dit veel meer mogelijkheden voor geïnteresseerden en dus ook veel nieuwe aanmeldingen...;)

Tot daar en dan.
Nog zo'n anderhalve week, lieve mensen, het lijkt me leuk als er nog iets meer mensen een poging willen wagen de forumbijeenkomst bij te wonen. Zaterdag 10 juni, Van der Valkhotel in De Bilt. Vanaf elk uur is iedereen welkom voor een ontspannen kennismaking met andere gebruikers van/op het forum.

De lunch staat klaar. Na afloop kun je lekker blijven hangen, of even een verfrissende wandeling maken in het naastgelegen bos. Kortom: een kort dagje uit met hopelijk veel moois en goeds.

Check die agenda en mail forum@dela.org om je even aan te melden..;)!!

Groet,

Frank
Ik zou er wel wat voor voelen, volgens mij heb je er meer aan om met lotgenoten te praten, dan een dure psych op je dak te krijgen. Behoefte aan workshops heb ik überhaupt niet, daarvoor heb ik het nog te druk met andere dingen.
Een centrale plek zoals bijv. omgeving Utrecht moet kunnen, maar wel rekening houdend met afstand (en tijdstip i.v.m. files) tot huis en avonduren. Zou het ook een idee zijn om Frank hierin een rol te laten hebben? Wie komen wil geeft zijn huisadres door aan hem en hij zou kunnen bemiddelen indien er mensen zijn die geen vervoer hebben (op de v.v. route van huis naar samenkomstplaats). Misschien bereiken we dan ook nog eens mensen die door gebrek aan mobiliteit er dan toch even uit zijn. Het is maar een idee.
Ik kom uit Almere
Ik hoop dan aanwezig te kunnen zijn i.v.m. vakantieplanning. Ik zal het nog laten weten, zodra ik van het reisbureau exacte datum van vertrek ontvangen heb.
Ik zal er toch zijn, dus tot dan!
Netty, als ju zou wonen tussen almere en de bilt zou je kunnen meerijden
O Jee Netty, ik ken het daar. Oooooit woonde ik in een grauw verleden (50 jaar geleden) in Assen en dat vond ik toen al het einde van de wereld. Jammer Netty, ik had je graag een lift gegeven, want ik zelf vind dit samenkomen in De Bilt super positief.
Mijn hemel Janny, niets ernstigs hoop ik. Ik hoopte je daar te zien.
Ik wens je beterschap en wie weet, als dit slaagt, zal er ooit weer een ontmoeting zijn.
En hoe gezellig was het, naar mijn mening waren er veel te weinig betrokken forumleden.

Frank, dank je wel voor het organiseren hiervan en succes in je volgende werkzaamheden, welkom Marthe.
Het was leuk met Johan en Nettie kennis gemaakt te hebben. Is voor herhaling vatbaar.
Dat verdient zeker een bloemetje, dus bij deze digitaal

[i
Lijkt me fijn om iets ontspannend te doen.iets eten ,wandelen ,gewoon er even uit

Jammer dat jij er dan niet was, het was geheel volgens jouw wens. Ik heb er veel aan gehad!
Nee Janny, wij waren met 3 forumleden, en Frank en Marthe.
Ik heb Marthe gevraagd dit ook op te nemen en mogelijk meer forumleden te enthousiasmeren.

Hoe is het nu met jou, want dat is voor jou natuurlijk nu belangrijker?
Nettie, was het nog fijn aansluitend in Amsterdam? Ik hoop jou in de toekomst, zeker weten, nog eens te mogen ontmoeten.
Ik wens je voor nu een heel fijn weekend. Groetjes Hannie
Hoi Nettie, het was wel aangekomen, zie maar hierboven-boven. Fijn dat je je moeder nog kunt bezoeken. Ze zal wel blij geweest zijn. Wat de hitte betreft, niet zo'n probleem. Warmte doet mijn botjes goed en niet lachen, met een mooie korte broek, hoef ik me nog niet te schamen. Nu gaat het er alleen om, om fysiek in orde te blijven, voldoende te drinken en niet expres de hitte op te zoeken.
Nettie, fijn nog iets persoonlijk van je te hebben mogen horen.
Groetjes en symbolisch een knuffel van mij.
Ik vind het een leuk idee maar ben afhankelijk van andere om te reizen...dus wil wel graag op de hoogte blijven van hoe het verlopen is .
Gr Mieke
Lijkt me fijn om iets ontspannend te doen.iets eten ,wandelen ,gewoon er even uit
Ben van Nijmegen en kan altijd wel iemand mee nemen
Dag ,tot mijn grote spijt moet ik voor morgen afzeggen wegens omstandigheden .Groetjes els en een fijne dag morgen
Hallo,

Wat moet ik mij bij een ontmoeting voorstellen? Een dag ( of dagdeel ) met Workshops, films, gesprekken of ..... ???
Als het alleen praten is, weet ik niet of ik dat wel leuk vind....en of ik daar behoefte aan heb . Een beetje afwisseling en activiteiten zou wel leuk zijn , als dat mogelijk is.
Misschien eventueel een oproep plaatsen voor ideetjes ? En waar dan ? Ergens in of rondom Utrecht ? Beetje halverwege het land ?

Groetjes Alette
Goed idee; ben er graag bij. Ligt er wel aan wat de datum wordt. Ik zou zelf doordeweeks, eind van de dag/ begin avond ook prima vinden. Maar eerst maar eens behoefte peilen inderdaad.
Ik woon in Schiedam en kom (afhankelijk van dag, tijd en locatie) met auto of OV.
Hoi Met Hans, Wandelen een leuk idee, of bezoek musea, wat ligt waar en wie komen er dan allemaal?
Hoi Frank,

Ik zie nt dat ik dan een dubbele afspraak krijg.
Dus bij deze meld ik mij af.

Hans

Reageer