""Berichtgeving""

Johan Auteur
Reacties: 214

10 juli 2017, 22:17

""Berichtgeving"".

Verleden week,kreeg mijn Neef een schrijven van
een Notaris,dat zijn biologische moeder,was overleden.
Er was geen testament,volgens de wet,werd er naar erfgenamen
gezocht,dat was mijn Neef,en zijn Zusje.
Zijn biologische Moeder,was al op 28-Januari 2017,overleden,
zonder dat mijn Neef,door zijn Vader en zijn Zusje,op de hoogte
was gebracht,er was geen goede familie band.
Dit heeft mij diep geraakt,dat een zoon van deze moeder,dat na
5-maanden,via de notaris,moest vernemen.
In de hoop nog wat dierbare herinneringen,te mogen ontvangen,
heeft hij dat de Notaris laten weten.
zo kan zo"n berichtgeving,veel pijn en verdriet geven.
Wat is jullie mening, hierover.
johan.
johan.
Johan
  • Netty
    Reacties: 94

15 juli 2017, 23:27

Waarom doen mensen wat ze doen of in dit geval, waarom doen mensen iets niet? Er was geen goede familieband, schrijf je. Vind je dat het de plicht was van de andere familieleden om andere familieleden op de hoogte te stellen, ongeacht de kloof die er kennelijk was? In een andere draad ging de discusiie over of iemand het recht heeft om iemand te weren op je begrafenis of die van je geliefde. Misschien speelde dat mee? Maar dat je je diep geraakt voelt kan ik me wel indenken.
  • petra-A
    Reacties: 74

16 juli 2017, 02:32

Wat ik hier persoonlijk van vind weet ik eigelijk niet zo goed want hoewel het gegeven dat een moeder stierf zonder dat er ,n mogelijkheid tot ,n verzoening/hereniging met haar kind was, mij als moeder treft en ook wat bevreemd . Maar ook ik heb daarna meteen daarop de ''waarom'' vraag. En het antwoord kennen wij niet dus heb ik daar ook geen mening over.
    Zelf heb ik de ''vader'' van mijn kind nl ook niet op de hoogte gebracht van haar overlijden en daar had ik een goede reden voor.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)