Welke dromen wil jij waarmaken?

Rianne
In het artikel Alles wat ik altijd al wilde doen vertelt Jette Vonk (35) over hoe haar diagnose borstkanker ervoor zorgde dat ze een bucketlist maakte. En hoe dat het dat wat op die lijst stond de kijk op haar leven veranderde. 'Mijn bucketlist hielp en helpt me mijn verlangens boven water te krijgen, om eerlijk te zijn tegenover mezelf.'

Jette laat zien hoe haar bucketlijst haar helpt om haar dromen waar te maken. Welke dromen heb jij die je graag waar wilt maken?

4 Reacties

Astrid
Heb je dromen?
Ga er dan voor, als je de middelen hebt.
Je moet geen excuses verzinnen, maar er voor gaan.
Rianne
Klopt helemaal Astrid! Het is soms zo makkelijk om excuses te verzinnen. En het voelt zo goed als je je dromen waar kunt maken.
Margreet9
Na de dood van mijn zus waarna ik zag dat zij nog dingen wilde doen en het niet meer ging wilde ik meteen mijn leven veranderen. Ik nam ontslag en wilde voor mijn kinderen en boek schrijven over mijn leven zodat ze mij goed leren kennen als ik er niet meer ben. Dat boek is klaar. Het moet alleen nog verbeterd worden zodat ik het uit kan geven. Daarna ga ik het herschrijven in roman vorm en het uitgeven voor publiek. Ik wil alleen nog maar genieten en geen verplichtingen meer hebben. Alleen nog maar doen wat ik leuk vind
Loretta
Ik ben gelukkig nog gezond en werk mijn levens wensenlijst meteen af.........dus hij is leeg.

Reageer