Vraag

Weet jij de weg bij het aanvragen van hulpmiddelen als mantelzorger?

Het steunen van iemand die zorgt voor een ander kan op veel verschillende manieren. Soms kan de zorg voor mantelzorgers te veel worden en is extra hulp of hulpmiddelen nodig? Je krijg dan te maken met allerlei wet en regelgeving. Op de website van de VoorelkaarDesk lees je over de belangrijkste wet en regelgeving. Daarnaast kan de consulent van de DELA VoorelkaarDesk jouw situatie inventariseren. Tijdens een gesprek brengen we in kaart waar jouw problemen en uitdagingen liggen en zo krijgen jullie samen scherp welke behoeften er zijn. Vervolgens kan worden aangeven welke regelingen er zijn voor die behoeften en hoe je daar aanspraak op kunt maken.

Ik ben benieuwd waar jij tegenaan loopt bij het aanvragen van vergoedingen. Deel hieronder jouw reactie

2 Reacties

CIZ is degene die indicatie geven. Of bijzondere bijstand in ieder gemeente. Alles eigenlijk uiteindelijk ben ik zelf aan de slag met mijn clienten gegaan. Mensen die ze hebben kansloos bestempeld. Hij heeft een baan bij de overheid wat niemand had kunnen verwachten. Een telefoontje. 3 mensen met strafblad, allemaal kansloos bestempeld. Allemaal een baan.
Geloof in je zelf en wat je doet, zelfs als de hele wereld de rug omkeren. Bureaucratie en rookpauzes. Ik ga verder, hoor. Anders wacht je eeuwig. Laagdrempel is ver te zoeken

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen