Weekendje weg met je partner, ga jij vliegen?

• 1 september 2016
  • 5 reacties
  • 589 Bekeken

Eindelijk even helemaal bijtanken. Aandacht voor elkaar en zonder de kinderen op pad. Durf jij een vliegtuig te pakken? Of ben je toch angstig dat er juist dan iets gebeurt tijdens de vlucht?

5 Reacties

Door de enorme drukke en energievretende tijd met de kinderen probeer ik inderdaad tijd voor mezelf te maken. Het liefst zou ik het vliegtuig pakken en een paar dagen ontspannen op een mooie zonnige plek.
De angst dat er iets gebeurd is altijd ergens in het achterhoofd. Maar ik ga daar geen dingen voor doen of laten. Als het lot bepaald dan is het zo!
Omdat ik single ben kan ik niet oordelen of je wel of niet met je partner een weekendje weg mag. Moet volgens mij gewoon kunnen als je daar behoefte aan hebt. Op welke manier je gaat reizen is je eigen keuze. Denk dat het niet uitmaakt op welke manier je reist er kan in alle gevallen iets gebeuren, of je nu wandelt, met fiets, brommer, motor auto, bus, trein, boot, of vliegtuig gaat met alles kun je een ongeluk krijgen en denk dat er meer autoongelukken dan vliegtuigongelukken zijn. Als je zo gaat denken, kun je helemaal je huis niet meer uit.
het moet wel kunnen zowel lichamelijk als financieel om er uit te kunnen.
en de partner die ziek is moet wel zich er lekker bij voelen en kunnen ontspannen
Wij gaan zeker wel eens een weekendje weg zonder de kinders, heerlijk. Niet vliegen maar dat is puur ivm de kosten.
Ik heb maar half gelezen... Mijn man is overleden! Dus daarom is het zo druk met de kids etc.

Reageer