wat is echte liefde

• 20 februari 2016
  • 8 reacties
  • 2855 Bekeken

Ik vond geen onderwerp en daarom het volgende, wat is echte liefde en hoe ga je ermee om als jouw echte liefde je gaat verlaten, omdat hij/zij gaat sterven.Ik zal mijn liefde zo enorm gaan missen.Ben even niet bezig met euthanasie en andere zaken, maar weet wel dat ik erg alleen zal zijn als hij deze aarde moet verlaten. Hij is het beste wat mij ooit overkomen is.

8 Reacties

Wat mooi dat je iemand hebt gevonden die je jouw echte liefde kan noemen. En wat verdrietig dat jullie afscheid moeten nemen. Wat echte liefde is kan je alleen zelf beantwoordden. Als je het meemaakt weet je wat het is zeggen ze wel eens ...

Wat is voor jou, of jullie, nu het fijnst? Voelen, weten en vieren dat je samen bent of misschien stapje voor stapje afscheid nemen?
Veel dank voor jouw medeleven. We kunnen maar heel weinig samen zijn.
Hij is weduwnaar en zijn vrouw was mijn beste vriendin. Ik ben voor hem een goede vriendin, maar hij is voor mij veel meer.
Dat respecteer ik en ik begrijp het ook. Hij was er altijd als ik een goede vriend nodig had, net zoals zijn vrouw er ook altijd voor mij was.

Ik weet dat ik een sterke vrouw ben en heb veel steun aan mijn dochter.

Nogmaals veel dank voor jouw reactie en heb een mooi leven!!
tsja..........ik ben in mijn leven veel mensen verloren en dat doet immens pijn. Vooral als er geen echt afscheid is geweest. Mijn ouders waren allebei ongeneeslijk ziek en ze hebben enkele weken gekregen om bepaalde dingen tegen /ons/elkaar te kunnen zeggen. Maar dikwijls overlijden mensen van de een op andere seconde. Rouwen is keihard werken............soms lijkt het wel of je in een 8 baan zit. Wat ik heel moeilijk vond dat mijn lievelingstante zelf haar eigen leven genomen heeft
Lieve Willeke,

De vrouw van mijn lieve vriend , over wie ik hier boven schreef, vertrok ook plotseling. Zij was mijn beste vriendin en hij werd later mijn beste vriend.

Mijn zus heeft ook zelf voor haar eigen dood gekozen en mijn leven bestaat uit, een leven voor Trees en een leven na Trees.

Het heeft ook heel veel invloed gehad op mijn leven.
Bijvoorbeeld dat ik er alles aan doe om niet depressief te worden. Dat zit namelijk wel in mij en ik ben ook lang geleden depressief geweest, maar dat mag nooit meer gebeuren!!

Ik slikte in die tijd medicatie en dat maakte alles nog veel erger.
Nu gebruik ik helemaal geen medicatie meer en dat al zeker zeven jaar.

Ik heb twee geweldige huisartsen en dat helpt ook.

Ik ben nu 65 jaar en weet niet wat jouw leeftijd is, maar ik voel dat we NOOIT te oud zijn om te leren en vooral te genieten van IEDERE NIEUWE DAG , die ons aangereikt wordt.

Het valt niet altijd mee, als ik voor mezelf praat en soms heb ik moeite met opstaan, maar dan ben ik toch weer dankbaar dat ik er nog mag zijn.

Je hebt helemaal gelijk, Rouwen is heel hard werken en iedereen doet dat op zijn/haar eigen manier.

Ik wens jouw veel sterkte en vooral veel LIEFDE.

Cecilia.
ik ben 58 lentes jong en heb vele depressies door lopen..in 2006 de diepste.........sindsdien gebruik ik medicatie die mij heel goed helpt.............ja ik pluk de dag..........iedere dag is een kadootje die we mogen ontvangen en zelf mogen uit pakken.Ik voel mij gesteund door en lieve man/vrienden om mij heen en door de Engelen........een echte bofkont............bedankt voor jouw reactie Cecillia
Wat mooi, ik geloof ook in Engelen en ze bestaan echt!!

Ik wens jou een liefdevol weekend.
Las net jouw profiel en we hebben wel wat gemeen.

Jij met jouw katten en ik met mijn poesje Faith en verder spiritualiteit, maar dan wel met beide voeten op de grond.
jip.beide voeten op de grond.........mar zie van jongs af aan al overleden mensen/engelen enzo

Reageer