Vraag

Mijn broer 2 mei 2018 overleden geen afscheid genomen

• 11 mei 2018
  • 8 reacties
  • 476 Bekeken

Beste mensen.
Mijn broer 2mei overleden crematie was 8mei dinsdag.
Het is heel onverwachts gebeurd.
Ik heb veel verdriet en pijn eraan.
Ik heb het heel moeilijk.
Groetjes saskia

8 Reacties

Reputatie 2
Dag Saskia,

Wat ontzettend verdrietig om te lezen. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst met dit grote verlies. Een onverwachts afscheid is ontzettend moeilijk. Heb je veel steun aan je vrienden en familie?
Groetjes,
Marthe
Beste marthe,
Ja het verlies is heel groot .
Ik heb weinig steun aan vrienden maar familie heb ik genoeg steun .
Gr Saskia
Sterkte Saskia!
Beste Saskia,
Sterkte met het dragen van het verlies van je broer. Als mensen je hulp aanbieden, bijvoorbeeld in de vorm van een luisterend oor, maak er gebruik van. Het verlies is niet minder, maar verdriet delen kan de pijn verzachten.

Carpe diem!

Martin
Beste Saskia,

gecondoleerd als eerste.

Juist omdat het plotseling is is dit verlies nog zwaarder en zal helaas ook langer duren het verwerkingsproces.

Geef jezelf alle tijd en indien nodig, wees niet bang om hulp te vragen.

heel veel sterkte en liefde voor de komende periode.
Dag Saskia,
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik weet hoe het voelt. Ik heb mijn echtgenote in september verloren zonder dat wij afscheid hebben kunnen nemen. Dat komt hard aan. Ik heb het nog steeds erg moeilijk. Ben wel onder behandeling van een psycholoog en dat helpt. Zeker bij de begeleiding van het rouwproces. In mijn geval is er sprake van een trauma omdat het zo plotseling en onverwacht is gegaan. Ik denk dat je zoiets nooit te boven komt.
Reputatie 2
Ik leef met je mee, Saskia. Het is verschrikkelijk moeilijk om te accepteren dat je broer er niet meer is, dat jullie contact van het een op het andere moment is weggevallen.
Ik kan je alleen maar aanraden om het de tijd te geven. Zoek vooral hulp als je er zelf na verloop van tijd niet uit komt. Sterkte.
Ineke

Wat ontzettend verdrietig Saskia.
Gecondoleerd met dit verlies.
Het is heel begrijpelijk dat het heel naar is om zo
Je broer te moeten verliezen.
Denk aan de tijd dat jullie het leuk hadden en schrijf een brief waarin je nog zou willen zeggen als je wel afscheid had kunnen nemen.
Dat heeft mij enorm geholpen alhoewel het gemis er niet minder om werd.
Er staat geen tijd voor rouw en ieder doet dat op zijn eigen manier.
Geef jezelf de tijd.
Wens je heel veel sterkte,
Groetjes Ineke

Reageer