Maak jij je dromen waar of laat je ze voorbij gaan?

Rianne
Een inspiratiefilmpje van Prince EA, dat onlangs op Facebook heel populair was. Hij gelooft dat liefde het antwoord is op alle problemen en dat je kracht al in jezelf zit.
https://www.youtube.com/watch?v=ja%2Dn5qUNRi8

In het onderzoek waarnaar hij in zijn boodschap refereert, geven mensen aan het eind van hun leven aan dat ze geen spijt gedaan hebben van de dingen die ze niet gedaan hebben, maar van wat ze niet gedaan hebben.

Zijn vraag: Durf jij de droom waar te maken die jou uitkiest? Die bij je past? Of laat je je dromen voorbij gaan?

3 Reacties

Johanna
Ja dat durf ik.
Lang geleden zei iemand tegen mij:alles wat jij wil kan jij bereiken.
Op dat moment kon ik niet lopen mijn leven bracht ik grotendeels liggend door,geteisterd door hevige rugpijnen.
Ik heb een weg gevonden ben nu reflexzone therapeut en mijn lichaam heeft z'n beperkingen maar ik werk met plezier en krijg daar zelf ook energie van.
Laat je niet beperken door gedachtes die door je hoofd borrelen,neem je tijd en go.
petra-A
Dromen ? Ik leef inmiddels in de realiteit van het voor mij onherroepelijk besef dat het leven niet maakbaar is.
Mijn dromen rusten veilig in het dromenkastje en soms haal ik er een uit, bekijk ,m nog eens met ,n zekere weemoed en leg ,t geheel weer voorzichtig terug.....''dag-droom''
Netty
Dromen waarmaken - in het verleden had ik veel dromen (en verwachtingen ervan), sommige ervan heb ik niet alleen nagejaagd, maar ook in realiteit om kunnen zetten. Zoals een gedroomde studie in het onderwijs, die eerst leek te zijn afgesloten, maar via een omweg toch is gedaan en met goed gevolg afgesloten. Een stichting mede door mij opgezet en beheerd heeft als droom om een 1000 km themawandelpad te realiseren. Een droom die we proberen te realiseren met veel energie, inzet en compassie. En veel wandelen natuurlijk!

Reageer