Vraag

is het de taak van DELA om mantelzorg aan te bieden

• 9 februari 2018
  • 1 reactie
  • 342 Bekeken

Ik kreeg zojuist een bericht van DELA met de vraag of ik wilde ervaren wat hun aanvullende mantelzorg voor me kan betekenen. Ik kan dan gratis meedoen en hulp krijgen.
Dat kost geld en ik vraag me af of dit een taak is van een uitvaartverzorging coöperatie, waar je jaarlijks een behoorlijk bedrag voor weglegt, om t.z.t. een goede begrafenis/crematie te bekostigen.
Er zijn al meer aangeboden diensten langs gekomen, waar ik het niet mee eens ben dat dit ten laste van de uitvaartkosten gaan. Dan heb ik het niet over hulp aan de nabestaanden, wat betreft administratie, dat is een zorg die erbij hoort. Maar vage goede doelen vind ik niet hierbij horen. Ik heb het al eerder aan DELA zelf aangegeven, maar die blijven bij hun standpunt. Wil nu wel eens weten hoe andere leden van onze coöperatie hierover denken.

1 Reactie

Reputatie 2
Hoi @ldegruijter,

Ondanks dat ik lees dat je al eens met ons in gesprek bent gegaan hierover, doen we dit graag nog eens als je daar voor open staat of behoefte aan hebt. Hoewel natuurlijk een gesprek/discussie met onze forumleden ook erg waardevol is. Wat misschien ook een idee is, is om je aan te sluiten bij het coöperatiepanel.

Ik licht graag nog het een en ander toe als het gaat over onze ontwikkeling van nieuwe producten en diensten. Dit heeft namelijk betrekking op de groei van DELA.

Groetjes,
Marthe

Reageer