Hoe geniet je van het moment?

Reputatie 2
Overal foto's van maken, altijd online zijn en minder goed om je heen kijken: merk jij het bij jezelf, of bij vrienden of familie?

In dit blogartikel lees je tips over meer in het nu te leven en bewust zijn van het moment zelf.

Bij bijzondere momenten kun je bijvoorbeeld foto's nemen met een wegwerpcamera, of met een polaroid. Zo maak je bewuster foto's van datgene wat je wil vastleggen. Of spreek met het gezelschap af dat je allemaal je telefoon uitzet.

Hoe geniet je meer van het moment zelf? Wat zijn jouw tips?

2 Reacties

Wat je beschrijft zie ik natuurlijk heel veel om me heen, maar ik doe het zelf niet. Naarmate ik ouder word realiseer ik me steeds meer dat het belangrijk is om mensen en situaties die belangrijk zijn ruimschoots aandacht te geven. Daar word ik blij van, en mensen om mij heen ook. Juist door alles vast te leggen en zogenaamd te delen (via social media) krijgt het geen plaats in het geheugen en leeft het niet voort.
Reputatie 3
Beste Andre.

Dat zijn de momenten in het leven,waarin je
spontaan en zonder vooringenomenheid,naar wie of wat
dan ook,je aandacht kan geven en schenken.
En op het einde van de dag,je gelukkig en blij kan voelen,
Zoals jij dat omschreef.
Gr. johan.

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen