Bewust herinneringen maken

• 21 april 2016
  • 5 reacties
  • 5704 Bekeken

Je oma als bruidsmeisje, een geheime kamer voor je dochter of belletje trekken op je 81e. Herinneringen kun je ook bewust maken. We verzamelden filmpjes van de meest bekeken mooie momenten in het artikel: Bewust herinneringen maken.

Bewust herinneringen maken, doe jij het wel eens?

5 Reacties

Ik vind het soms jammer dat ik pas bewust bezig ben met herinneringen maken wanneer iemand al ziek is. Tegenwoordig probeer ik gewoon alle mooie momenten al op te slaan. Want je weet maar nooit....
Dank voor je reactie en welkom op het forum Sabrina. Heb je voorbeelden van hoe je dat doet, die momenten opslaan? Is dat in gedachten, maak je foto's of schrijf je dingen op om later naar terug te kijken?
ik heb gelukkig hel veel foto's gemaakt met mooie momenten , zowel voor de tijd dat mijn partner ziek werd en ook tijdens zijn ziekteperiode. We hebben zelf toen hij net een half jaar ziek was een fotoreportage gedaan met de kinderen en van elke dag weg foto's gemaakt. En dan schreef ik wel vaak erbij waar en de datum . zelfs toen hij nog kon auto rijden en met vakantie kon deed ik dat. Mooie herinneringen alles aanpakken om te herinneren
https://www.sterrenhemel.nl

hier heb ik bijv ook een ster ter herinnering aangemaakt
Ik heb altijd veel foto's gemaakt,meest van mijn kinderen en dieren, ook toen het nog niet digitaal was.
Maar mijn beide kinderen hebben die fotoboeken meegekregen toen ze het huis uit gingen,
met het gevolg dat ik nu bijna geen foto's meer heb. Wel alle negatieven, maar om die uit te zoeken is veel werk.
Nu foto's maken zoveel gemakkelijker gaat, staan mijn PC en een extra back up harde schijf, vol met foto's van mijn stiefdochter en mijn dieren. Van mijn man en mij samen hebben we bijna geen foto's, dus een goede reden om dat wel te gaan doen.
Begin meteen morgen, hij is dan jarig en kan de buurman mooi een paar leuke foto's van ons maken!
Goed dat ik dit nu lees dus..............

Reageer