Moeder en zus

Anne-Marie Auteur
Reacties: 1

27 juni 2017, 15:58

Hallo allemaal,
Mijn zusje heeft in april een hartinfarct gehad,daarna een hartstilstand. Ze is gereanimeerd en heeft 10 dagen op de IC gelegen. Tot alles stopgezet was, omdat er geen enkele kans was dat ze nog bij zou komen. Daarna heeft ze op een aparte kamer gelegen.....tot ze zou overlijden. Ik was bij haar en kreeg toen telefoon van de thuiszorg van mijn moeder....ze hadden haar dood gevonden in haar appartement.
Ik dacht echt dat ik een storing in mijn hoofd kreeg.
Toen mijn broer en ik bij mijn moeder thuis waren lag ze nog op de grond.
We hebben ze op bed gelegd, en daar heb ik drie uur zitten huilen als een kind.
Mijn zusje overleed 2 dagen daarna.
Ze zijn samen opgebaard en gecremeerd.
Alle rompslomp eromheen nog steeds verschrikkelijk!
  • Johan
    Reacties: 214

27 juni 2017, 22:14

Beste Anne-Marie.

Mijn deelneming,met het afscheid moeten
    nemen, van je Moeder,en je Zusje.Laat mijn
    woorden een gebaar zijn,om het verdriet
    door dit verlies,met je te delen.
    Heel veel sterkte.
    Johan.
    Johan
  • Anne-Marie Auteur
    Reacties: 1

28 juni 2017, 12:10

Dank je voor je lieve woorden johan
  • Marthe
    Reacties: 4

29 juni 2017, 09:24

Hoi Anne-Marie,
    Gecondoleerd met het verlies van jouw moeder en zusje. Wat ontzettend heftig en verdrietig dat ze zo kort na elkaar zijn overleden. En ook zo onverwachts. Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je broer. Je bent altijd welkom op het forum om je gedachten en verdriet te delen. Groetjes, Marthe
  • Corina
    Reacties: 31

30 juni 2017, 13:23

Hallo Anne-Marie,
    Allereerst gecondoleerd met het verlies van je moeder en zus.
    Wat vreselijk om mee te moeten maken. Geef dat maar eens een plekje.... ontzettend heftig waar jullie doorheen gaan.
    Ik wens je enorm veel sterkte en kracht!
  • dinie
    Reacties: 86

30 juni 2017, 14:30

In gedachten bij jullie Anne-Marie & Broer.

Gecondoleerd met dit enorme verdriet wens jullie heel veel kracht en liefde toe.
    Heel veel sterkte.
    bj van limbeek
  • Netty
    Reacties: 94

30 juni 2017, 15:50

Onvoorstelbaar. Plotseling verlies van een familielid is al heftig en jij en je broer krijgen een dubbel verlies te verwerken. Ik leef mee met je verdriet, onmacht, verlatenheid en misschien zelfs boosheid. Allemaal gevoelens waar je je doorheen moet slaan. Ik wens je veel sterkte en hoop dat jij en je broer elkaar hierin kunnen steunen. Hartelijke groet, Netty.
  • DM82
    Reacties: 11

30 juni 2017, 21:07

Mijn deelneming, wat een heftig verhaal. Verschrikkelijk dit te moeten meemaken. Ik wens jou en andere nabestaanden heel veel sterkte toe. Warme groet

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)