Ooit of nooit?

Reputatie 2
We hebben allemaal wel eens dat we zeggen 'dat wil ik ooit nog eens doen..'.
Maar hoe vaak wordt dit ook echt waargemaakt? Zet je daar bijvoorbeeld geld voor opzij, of wacht je tot een specifiek moment?

Wat wil jij ooit nog eens doen? En op welke manier doe je daar nu al iets voor?

4 Reacties

Reputatie 3
Beste Marthe.

Voor mij is de vraag,wat wil je nu nog doen.
ik hoop over een paar dagen,de leeftijd van
84-jaar,te mogen bereiken.
Dankbaar dat ik nog gezond ben van geest en lichaam.
Na het overlijden van mijn vrouw in 2013,geniet ik van
de natuur in Nederland,en naar vermogen,wat de wereld
mij nog te bieden heeft.
Dan is het fijn,om wat te besteden,aan neven en nichten,
en dan in een fijne sfeer,een vorkje te gaan prikken.
Dan is het""slijk der aarde"",goed besteed.
Gr. Johan.
Reputatie 2
Als kind droomde ik vooral over een andere gezinssituatie en liefst in een land "ver hier vandaan, als het maar warm was".
Ik ben daar nooit naartoe gegaan en die wensdroom heb ik als volwassene ook allang achter mij. Het actieve leven dat ik nu leid volstaat, dus ik heb niets te wensen. Ja, toch nog iets: ik hoop dat ik ook goed mag sterven.
Reputatie 2
Hoi Netty,

Hoe komt het dat je de wens van het warme land achter je hebt gelaten?
Ligt dat aan het pad wat je hier bewandelde, of andere omstandigheden?

Groetjes,
Marthe
Deze vraag zet je toch wel even aan het denken.Mijn leven draait veel om de ander en daar vind ik ook veel plezier in.Maar misschien ga ik eens even daar beter over nadenken.😃

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen