Tastbare herinnering

Reputatie 2
Herinneringen aan je overleden dierbare(n) zitten altijd in je hoofd en in je hart. Maar het kan ook fijn zijn om iets te hebben dat je kunt aanraken en bij je kunt dragen.

Je hebt verschillende manieren om je dierbare(n) letterlijk bij je te dragen. Edgar liet bijvoorbeeld een tatoeage zetten als aandenken. Je kunt er ook voor kiezen om een beetje as in een ketting of ring te doen.

Heb jij een tastbare herinnering aan een overleden dierbare?

3 Reacties

Ik heb er mooie urn gekocht die staat naast zijn foto. En mijn dochter heeft een kleinere urn waar ook deel van haar vader zit en me zoon die heeft zijn gedachten en foto's.
https://
Mijn tweede man is in 2014 overleden en toen heb ik een ketting laten maken in de vorm van een hart waarop aan de voorkant zijn vingerafdruk staat en waarin aan de achterkant een klein beetje as zit.
Verder heb ik een steen gevuld met as die ik gewoon kan vasthouden en een kleine urn gevuld met as die samen met de kleine urn van mijn eerste man in een kast staat met de foto's van beide mannen.

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen