Vraag

Overlijden vader harstilstand

• 29 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 660 Bekeken

Hoi allemaal!

Mijn naam is Iris, ik ben 29 en woon in Noord-Brabant. Ongeveer twee jaar geleden overleed mijn vader zeer plotseling aan een hartstilstand op 66 jarige leeftijd.

Ik zou het ontzettend fijn vinden als ik via dit forum met mensen in contact kan komen die hetzelfde hebben meegemaakt!!

Groetjes Iris

4 Reacties

Hoi Iris
Ik zie dat er nog geen reactie is op jou vraag.
Mijn vader is in juni overleden echter niet aan en hartstilstand maar ik had het niet verwacht.
Ik hoop dat er snel iemand contact met jou opneemt via dit forum.
Gr Ernst
Reputatie 2
Allereerst wat verdrietig voor je. Ik weet niet wat je precies verwacht van forumleden, maar mijn vader is ook plotseling overleden. 's Avonds heel opgewekt in het ziekenhuis omdat hij de dag erop naar huis mocht (hij had een maagoperatie gehad) en een uur na het bezoekuur overleden aan een gescheurde lever. Hij was zo weg; niemand kon nog afscheid nemen. Het was een naar gezicht zo geel als hij was geworden.
Wat gebeurde er met jou toen je vader er van het een op het andere moment en onverwachts er niet meer was? Hoe is het nu na twee jaar met je?
Beste Iris,
Ik ben vrouw 30jr.
Ik ben mijn vader verloren plotseling 24 december 2016.
Mijn vader had ook hartstilstand .
Het is nu 1 jaar dat mijn vader overleden is .
Reputatie 1
Lieve Iris en alle anderen die hier hebben gereageerd..

Mijn vader is 11 maanden geleden op oudjaarsavond overleden aan waarschijnlijk een gescheurde hart ader.
Hij lag al 2 weken in het ziekenhuis met helse pijnen in zijn maag,maar omdat hij zwaar COPD had waren onderzoeken moeilijk bij hem.
Na het laatste onderzoek was de oorzaak volgens de artsen opgelost en zouden het galstenen zijn geweest,iets wat wij gelijk al niet geloofden want de pijn bleef nog heviger dan voorheen aanwezig en was alleen met zware morfine te onderdrukken.

Oudjaarsdag(hij lag nog steeds in het ziekenhuis) had hij een goede dag,hij was vrolijk en had weer volop praatjes,wij waren die dag even terug naar huis gereden omdat we even moesten bijkomen van alle spanning en de familie zou het bezoek overnemen.
Wij wonen in Middelburg en mijn vader in Rosmalen dus je begrijpt dat het niet even op en neer was daarom zouden we de dag erop terug komen en door de familie en verpleging op de hoogte worden gehouden.

Mijn oom en tante belde ons om 17:45 dat ze net uit het ziekenhuis kwamen en het goed ging met mijn vader,we konden met een gerust hart een nachtje thuis blijven....10 minuten daarna belde het ziekenhuis dat hij op het toilet in elkaar was gezakt en was overleden.....de schok ben ik nog steeds niet te boven.
Het verdriet en ongeloof verstikt me en functioneren doe ik al helemaal niet meer goed...het is sindsdien zo stil in mij....

Reageer