Vraag

Onderzoek naar verlies

• 20 maart 2017
  • 2 reacties
  • 553 Bekeken

Dag allemaal,

Ik ben Judith (25) en bezig met mijn master aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Op dit moment doe ik onderzoek naar hoe mensen omgaan met verlies. Mijn aanleiding hiervoor is het overlijden van mijn vader een aantal jaren geleden. Als je graag een steentje bij wilt dragen aan mijn onderzoek, dan kan dat door deze online vragenlijst in te vullen (het duurt ongeveer 10 minuutjes): http://ciw.ruhosting.nl/webenquetes/jp2/
Jouw deelname zou voor mij heel waardevol zijn. Bovendien maak je door mee te doen kans op en bijzondere ontmoeting met Marco Borsato, die op deze manier graag een persoonlijke bijdrage aan mijn onderzoek wil leveren.
Mocht je na het invullen nog met vragen zitten, dan mag je mij altijd mailen: j.l.peters@student.ru.nl

Alvast ontzettend bedankt!

Vriendelijke groet,

Judith

2 Reacties

Hallo Judith,

Ik heb de vragenlijst ingevuld .Ik wens je heel veel succes met je onderzoek .Ik heb helaas recente ervaring met het verliezen van dierbaren....Mijn ouders zijn 9,5 maand na elkaar overleden en ik mis ze verschrikkelijk...

Groetjes Alette
Hoi Alette,

Onwijs bedankt voor het meedoen.
Wat een heftig bericht en wat een groot gemis... Heel veel sterkte en kracht gewenst!

Judith

Reageer