Ik ben nieuw op dit forum. De reden dat ik me hiervoor heb aangemeld is het feit dat ik even niet meer weet hoe ik/ het verder moet.
Ik heb mijn moeder op 1 februari jl. dood aangetroffen in haar woning. Ik raak dit beeld maar niet kwijt en er komt weer van alles naar boven van vroeger. Mijn jeugd was niet echt prettig.
Ik ben naar de huisarts gegaan en ben door haar doorverwezen naar een psychologische praktijkondersteuner. Een hartstikke fijne vrouw, alleen haar contract wordt niet verlengd. Er is nog geen vervanger/ er komt geen vervanger. Voor psychologische hulp bij Parnassia is een wachtlijst van ongeveer een jaar.
Ik voel me nu niet alleen in de steek gelaten door mijn moeder, maar ook door mijn huisarts.
Ik heb me ook aangemeld voor online hulpverlening. Ik moet dit doen, omdat het anders nog slechter met me gaat en ik dus duidelijk zelf dingen in handen moet nemen/ moet regelen. Ik heb al eerder in een depressie gezeten en dat wil ik niet meer zo ver laten komen. Vandaar de online hulp, hopelijk heb ik hier baat bij.
De reden dat ik me hier heb aangemeld, is het contact met lotgenoten ( ik omschrijf het maar even zo). Om even mijn verhaal kwijt te kunnen, te weten dat ik niet alleen ben met verdriet, reacties te krijgen en reacties te kunnen geven. Misschien zelf herkenning van anderen, bij anderen of anderen bij mij.
Ik hoop hier een beetje steun te vinden en misschien kan ik het zelfs wel geven.
mvg. Suzanne