Durf jij dit ook?

• 28 september 2016
  • 6 reacties
  • 516 Bekeken

Jennifer is haar zus 9 jaar geleden door een ongeluk verloren. Om haar zus te eren, voor haar moeder heeft ze Lieve S-S-Sanne geschreven en gevraagd of ze een liedje wilde schrijven. zie http://www.npo.nl/lieve-s-s-sanne/07-09-2016/AT_2053347 van 1.01 tot 12.35.

Voor wie zou jij een liedje laten maken?

6 Reacties

Wij zetten altijd bloemen bij de ouders als ze jarig zijn verder staan we er met kerstmis altijd bij stil en vertellen dan leuke verhalen,hier hebben wij veel aan om het verlies te verwerken.
Netty, wat een goed idee.
Reputatie 2
Mmm, zou ik niet zo gauw doen (want zeg nooit nooit!). Wat ik wel vaker doe: een klein blanco boekje maken met mooie omslag. Op de eerste bladzij draag ik het boekje op aan degene die ik lief, aardig, geweldig vind en waarom.
Ik raad aan het boekje op de tafel te leggen om bezoekers aan te sporen er ook iets in te schrijven. Zeg maar een soort poëziealbum voor waardering. Daar kun je trouwens niet vroeg genoeg mee beginnen. Inmiddels zijn nu twee personen overleden, waarvan één onverwachts. Het geeft mij een fijn gevoel dat ik hen wat van mijn waardering bij leven heb meegegeven i.p.v. postuum.
zelf zou ik een liedje laten maken over mijn grootouders en wat zij hebben betekend voor mij en mijn zussen.
Reputatie 4
Als een eerbetoon,aan mijn overleden vrouw,
heb ik gedragen door de mooie tekst en melodie,
van Benny Neyman "'Waarom Fluister Ik Je Naam Nog"',
voor haar dat lied gezongen,en opgenomen.
Een herinnering,die mij bij het aanhoren,weer dicht
bij elkaar brengt.
johan
Ook voor mijn zusje en mijn moeder die binnen een jaar zijn overleden.

Reageer