Deelnemers werven voor onderzoek. Wat vinden jullie?

Hallo, wij zijn Marit, Izania, Emma en Laura, studenten van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Wij zijn op dit forum terecht gekomen, omdat wij onderzoek doen naar negatieve levensgebeurtenissen en werk in het veld van Organisatie Psychologie. Met onze studie willen we onderzoeken hoe mensen functioneren op hun werk na het ervaren van een negatieve levensgebeurtenis. Verder zijn we geïnteresseerd in hoeverre werk kan helpen om te herstellen van die negatieve levensgebeurtenis.
Wij vroegen ons af of wij ons onderzoek op dit forum zouden mogen delen om participanten te werven? We horen het graag!

9 Reacties

Ik ben deelnemer van het forum, geen medewerker van Dela. Mijn eerste reactie is: voor wat jullie vragen is het forum niet bedoeld. Als er wat Dela betreft een topic van gemaakt kan worden, moeten zij dat weten. Ik kan vast melden dat ik aan de discussie over dat topic niet zal deelnemen.
Goed dat jullie de weg naar het DELA forum hebben gevonden. Ik heb jullie reactie even losgemaakt van het topic 'Stel jezelf even voor'.

Graag wil ik de forumleden de mogelijkheid wil geven om, net als Andre, jullie vraag te beantwoorden.
nee ik ben ook geen voorstander van dit initiatief dit forum is volgens mij opgezet voor dela leden om het met elkaar beter te kunnen doen en niet om allerlei leed en onderzoekjes te doen daar zijn andere sites voor ( bij begrafenis ondernemers is meestal ook een hoofdstuk rouwverwerking) en daar hoort het volgens mij meer thuis
Lieve mensen,

Ik wil heel graag meewerken aan jullie onderzoek, want onderzoekers zijn er niet voor niets.

Rianne mag mijn gegevens aan jullie door mailen.

Groet,
Cecilia.
Rianne, jij weet inmiddels wel hoe ik in elkaar zit, dus geef die onderzoekers mijn gegevens.

Ik denk dat ze wel iets aan mij hebben, met heel veel nare dingen in mijn leven en ook dat ik een vechter ben, dus misschien hebben ze ook nog iets aan mijn manier van overleven.

Laat het niet verkeerd overkomen...ik heb ook heel veel prachtige dingen meegemaakt.

Ik denk dat mensen in de huidige tijd vergeten wat het mooie is van eenvoud en simpelweg tevreden zijn.

Lieve groet,

Cecilia.
Ik geef je gegevens door Cecilia, dankjewel voor je reactie.
Hoi Rianne,

Laat jou even weten dat ik niet voldoe aan de eisen van de dames en dat bedoel ik niet negatief.

Ik behoor gewoon niet tot de doelgroep.

Fijne avond!
Hoi Rianne,

Ik wil ook wel deelnemen aan het onderzoek. Wat moet ik nu doen?

Groetjes Sabrina
Beste Sabrina,

Bedankt voor uw reactie!
Ik heb u een privébericht gestuurd over het onderzoek.

Groet, Marit

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen