Bijzondere plekken die doen herinneren

• 26 februari 2018
  • 1 reactie
  • 508 Bekeken

Reputatie 2
Mooie herinneringen ophalen aan je overleden dierbare(n) hoeft niet per se op de plek van de laatste rustplaats. Vaak heb je juist herinneringen aan plekken waar je samen bent geweest. Een bos in de buurt, een favoriet restaurant of een vakantiebestemming die je samen bezocht hebt.

Maartje verloor haar moeder en ging daarna op wereldreis. “Ik had een aantal jaren daarvoor mijn moeder verloren. Ze wilde nog veel zien van de wereld, maar kreeg de kans niet. Ik wél, en dus besloot ik: Ik ga alles uit dit leven halen.” Zij creëerde zelf mooie herinneringen op verschillende plekken ter wereld. Lees hier haar hele verhaal.

Aan welke plek heb jij bijzondere herinneringen?

1 Reactie

Bovenstaande vraag is nu voor mij het ultieme.
Wijlen mijn echtgenoot en ik hebben enkele jaren voor zijn overlijden samen nog een heel fijne vakantie gehad en Las Vegas. (hij was al bekend met Lewy Bodys Dementie/Parkinson).Hij overleed op 19-08-2016. Nu is het mij (financieel) gelukt om a.s. juni alleen, ongeorganiseerd, naar datzelfde hotel af te reizen en in gedachten wil ik daar ECHT afscheid van hem nemen en hoop ik dat ik beter om kan gaan met zijn NOOIT MEER thuiskomen. Hij zit in mijn hart en met een liefdevol hart ga ik hier aan beginnen en beeindigen. BTW; mijn leeftijd 73 jaar.

Reageer