Vraag

Vingerafdruk

We hebben gevraagd om een vingerafdruk van onze overleden vader te maken, zodat we later eventueel een sieraad kunnen laten maken. Krijg je die vingerafdruk digitaal toegezonden?

5 Reacties

Reputatie 2
Hoi Nelissen,

Veel sterkte toegewenst met het verlies van jullie vader.
Ik heb de vraag doorgestuurd naar mijn collega's, zodra ik een antwoord heb zal ik het hier plaatsen.

Groetjes,
Marthe
Reputatie 2
Mijn collega verwees mij naar de volgende uitleg (https://www.dela.nl/service-en-contact/veelgestelde-vragen/herinneringsproducten)

"​U kunt een vingerafdruksieraad bestellen als van uw dierbare een vingerafdruk is genomen en deze digitaal is opgeslagen bij DELA. Hiervoor heeft u het dossiernummer en het e-mailadres van de opdrachtgever van de uitvaart nodig. Deze vult u in op de checkout-pagina, voordat u de bestelling afrondt. Met deze gegevens halen wij de vingerafdruk uit onze digitale kluis en zorgen dat deze op een veilige manier bij de edelsmid komt."

De herinneringsproducten zijn hier te bekijken en te bestellen: https://www.dela.nl/uitvaart/na-de-uitvaart/herinneringsproducten/categorie?q=1.

Daarnaast zou je enkele weken na het afnemen van de vingerafdruk een brief moeten ontvangen (of ontvangen hebben) over alle mogelijkheden.

Groetjes,
Marthe
Bedankt voor uw snelle antwoord.
Wat als we niet bij Dela willen bestellen maar ergens anders iets moois gezien hebben?
Mvg
Reputatie 2
Graag gedaan! In dat geval kun je het beste de digitale vingerafdruk opvragen bij de uitvaartverzorger die de uitvaart geregeld heeft.
Bedankt!

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen