Vraag

Verpanden geldbedrag overlijdensrisicoverzekering

Goedemiddag,
Ik heb op dit moment een overlijdensrisicoverzekering lopen, die wil ik graag stoppen en overzetten naar jullie. Het enige punt is de verpanding naar mijn ABN AMRO hypotheek. Klopt het dat ik online bij jullie een overlijdensrisicoverzekering kan afsluiten voor de resterende 22 jaar en dat jullie ook kosteloos de verpanding regelen met de bank?

Klopt het ook dat dit de kosten zijn:
5,96 per maand
0,08 distributiekosten eerste 10 jaar
0,57 per maand poliskosten.
6,61 totaal per maand aan kosten.

Hoor het graag!

Mvg,
Dennis

1 Reactie

Reputatie 2
Hoi Dennis,

Het is mogelijk om een overlijdensrisicoverzekering (DELA LeefdoorPlan) af te sluiten en deze te verpanden. Het verpanden is kosteloos en dit regelen wij. Het opzeggen van je huidige verzekering moet je zelf regelen.

Nodig om uw polis te verpanden
Wij ontvangen graag de naam en het adres van de pandhouder. Zodra de polis aan de pandhouder is verpand , ontvang je een kopie van de polis en de pandhouder (bank) krijgt de originele polis toegestuurd. Op de polis staan de gegevens van de verpanding. Dit kun je doorsturen naar leefdoorplan@dela.org, nadat je de verzekering hebt aangevraagd.

Kosten
De premie kun je berekenen via onze website: https://www.dela.nl/verzekeringen/overlijdensrisicoverzekering
Kom je er zelf niet uit, dan kun je de verzekering afsluiten samen met een van onze adviseurs.

Wat betreft de distributiekosten, poliskosten en eventuele advieskosten verwijs ik je door naar het dienstverleningsdocument. Deze kun je vinden op deze pagina: https://www.dela.nl/verzekeringen/overlijdensrisicoverzekering

Hopelijk ben je geholpen.

Groetjes,
Marthe

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen