Vraag

Vergoeding natuurbegraaf plaats

• 5 november 2016
  • 4 reacties
  • 429 Bekeken

Welke kosten worden er vergoed bij een begrafenis op een Natuurbegraafplaats

4 Reacties

Wij hebben zelf een plaats gereserveerd op Natuurbegraafplaats De Utrecht te Esbeek, NB. Daar is een aparte plek voor schrijvers en dichters. Voor Dela is momenteel de vergoeding van de plaatselijke kosten. Cor.
@Cees en Cor: in dit topic kun je meer lezen over de vergoedingen van DELA rondom natuurbegrafenissen. Nog meer vragen? Stel ze gerust in dit topic: https://forum.dela.nl/welkom-33/valt-natuurbegraven-onder-de-dekking-dela-285

Hoi, ik ben al jaren verzekerd bij Dela en verhuisd van Tilburg naar Zeist.  In geval overlijden zou ik voor de Natuurbegraafplaats Den en Rust in Bilthoven kiezen;). Deze is op max 10 km van Zeist  verwijderd. Omdat Dela aldaar geen kosten heeft voor grafonderhoud, zou ik denken dat mijn uitvaartverzekering ruim toereikend is. Zeker igv crematie en begraven van een enkele urn. Het is inmiddels 2019 en ik hoop dat Dela met de tijd is meegegaan,  en de wensen van haar cliënten en dat mijn verzekering kostendekkend is. Ik hoor graag van jullie! Dank en Geluk allemaal, marlou

Reputatie 2

Hoi @Marlou.van hoorn. Als je je polisnummer doorgeeft kan mijn collega het voor je nakijken. Dit kun je in een privébericht naar mij sturen door op mijn naam te klikken. Groetjes, Marthe 

Reageer