Valt natuurbegraven onder de dekking van DELA?

Toon eerste bericht

29 Reacties

Daar kan ik mij geheel bij aansluiten.
Ik zal iedereen aanraden contact op te nemen met Dr.Kumola via e-mail (Dr.Kumola_lovespell @ outlook. com) voor dringende en snelle betovering. Mijn man is terug naar huis na onze scheiding met de hulp van Dr. Kumola. Ik ben zo blij dat mijn familie weer gelukkig is. Ik kan hem ten zeerste aanbevelen aan iedereen die hulp nodig heeft bij het oplossen van problemen zoals, spellen voor zwangerschap, promotie spellen e.t.c. Zijn e-mail is opnieuw (Dr.Kumola_lovespell@ outlook. com) bedankt ..
Gelden deze voorwaarden nog steeds?
Ik doel op begraven op een natuurbegraafplaats niet in de eigen woonplaats.
(Hopelijk heeft Dela dit aangepast omdat de werkelijke kosten van natuurbegraven lager zijn, dus ook in voordeel van Dela zijn)

DELA vergoedt bij begraven onderstaande diensten:
Grafdelven en de grafrechten van een door DELA geselecteerd graf en algemeen onderhoud van de begraafplaats in de woonplaats van de overledene. We vergoeden de rechten van het graf minimaal 10 jaar.
DELA vergoedt niet:
- Meerkosten die gemaakt worden door de keuze van een ander graf dan het door DELA geselecteerde graf.
- Meerkosten die gemaakt worden door de keuze van een begraafplaats (natuurbegraafplaats) in een andere woonplaats/gemeente.
- Meerkosten voor de rouwauto die ontstaan doordat de begrafenis plaatsvindt in een andere plaats dan je woonplaats.

En als de natuurbegraafplaats in mijn eigen woonplaats ligt?
Dan krijg je het door ons geselecteerde graf op deze natuurbegraafsplaats vergoed. Een woonplaats kenmerkt zich doordat deze is opgenomen als woonplaats in het register van het Kadaster.
Reputatie 2
Dag @Pietkei
Deze voorwaarden gelden nog steeds. Hoe kom je aan informatie dat deze kosten lager zouden zijn geworden? Groetjes, Marthe

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen