Vraag

uitvaartwensen per gezinslid invullen op 'mijn dela'

Hoe kan ik in het 'mijn dela' account de uitvaartwensen per gezinslid invullen?

1 Reactie

Hallo Esther,

Momenteel is het alleen mogelijk om de wensen van de verzekeringnemer aan de polis te koppelen. Overige gezinsleden kunnen wel eigen wensen invullen en deze printen of opslaan als pdf. Hiervoor hebben ze een eigen Mijn DELA-account nodig.

Met onderstaande stappen moet het lukken :
- Je klikt op de onderstaande link.
www.dela.nl/wensenboek/inleiding

- Je klikt op ‘Volgende’.

- Je vult alle wensen in per tabblad

- Je geeft het wensenboekje een naam en klikt op ‘Naar overzicht/opslaan’

- Je gaat akkoord met de gebruiksvoorwaarde en klikt vervolgens op ‘Opslaan in Mijn DELA’

- Je klikt op ‘Registreren’ en je wordt dan doorgelinkt om een account aan te maken voor uw partner. Je vult de gegevens in en klikt op ‘Account aanmaken’

- Je komt op de pagina ‘Uitvaartwensen opslaan’. Daar vul je de gevraagde gegevens in en klikt op ‘Opslaan in Mijn DELA’.

- Je ontvangt een e-mail met een activatielink. Als je op die link klikt is het account voor het wensenboekje direct actief.

Groet,

Tim

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen