Vraag

Uitvaartpla in combinatie met koopsompolis

• 6 april 2020
  • 8 reacties
  • 180 Bekeken

Onlangs heb ik bij Dela Uitvaartplan in combinatie met koopsom aangevraagd. Mijn aanvraag is om gezondheidsredenen afgewezen. Op zich vind ik dat vreemd,want de bedoeling is EENMALIG koopsom betalen,dus geen maandelijkse premies etc.

wat ik wil is het volgende; pakket van Dela diensten zodat mijn zoon geen administratieve,organisatorische etc. zaken hoeft te regelen. Deze diensten wil ik in overeenkomst laten vastleggen en nu betalen. Het is een puur zakelijke overeenkomst,jullie leveren diensten die door mij al betaald zijn(ik begrijp niet wat voor risico heeft Dela? Logisch denkend,geen enkele,het is immers al betaald.

p.s. In het verleden heb ik in volle vertrouwen 24000 euro's voor spaarverzekeringen voor mijn kleinkinderen bij Dela vastgelegd en betaald. Vertrouwen is nu helaas afgebrokkeld.

Ik kan wel deposito overeenkomst met Dela afsluiten,maar dat is andere constructie,dan valt veel op mijn zoon en dat wil ik vermeiden.

Vriendelijke groet

8 Reacties

Reputatie 2

Hoi Micha,

Bedankt voor je bericht. Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om een Dienstenverzekering alvast volledig te betalen. Die optie hebben wij niet. We weten niet wanneer iemand komt te overlijden en wat op dat moment de prijzen zijn.

Ik heb met mijn collega overlegd, je kunt het beste contact met haar opnemen via e-mail. Omdat het om vertrouwelijke en persoonlijke informatie gaat. Je mag haar mailen t.a.v. Sharina van den Boom via klantenservice@dela.org. Zij kan je verder helpen.

Groetjes,
Marthe 

Hi Marthe,

thnx voor info. ik heb maandag vraag gedropt via e-mail bij Sharina,helaas geen respons nog.

heb ook deposito aangevraagd,daar hoor ik ook niets van(behalve automatische bevestiging).

Supplement:

ik kreeg vandaag e-mail van Dela dat mijn klacht in behandeling is.

Voor mij komt dat als een verrassing over want ik heb geen klacht ingediend,ik heb alleen gesignaleerd dat sommige dingen anders,misschien beter kunnen en dat ik indruk heb dat er wat aan communicatie ontbrak. Aan de andere kant,ik ben blij dat deze incident door Dela onder loep genomen is en onderzoekt wordt naar mogelijkheden om alsnog iets te regelen.

vr.gr.

Reputatie 2

Hi Micha,

Ik wilde net reageren dat je e-mail in behandeling is genomen.
Mijn collega's van klachten & complimenten kijken er ook naar, vandaar dat je deze melding krijgt.
Je krijgt dus bericht van een van mijn collega's terug.

Groetjes,
Marthe 

thnx….inmiddels heb ik aanvraag voor deposito gedaan,hoor ook niets. acht,het komt wel goed,daar ga ik vanuit

Reputatie 2

Je aanvraag is in behandeling @Micha. Ik verwacht dat je daar binnen enkele dagen antwoord op hebt.

thnx. inmiddels contact met jullie gehad,kan ik niet anders zeggen da,zeer vriendelijke en begripsvolle medewerkster van Dela. Salutem

Reputatie 2

Fijn @Micha! Dankjewel voor je compliment, wordt zeer gewaardeerd. 

Reageer