Vraag

Relatie tussen Dela en begrafenisondernemers

• 13 februari 2016
  • 2 reacties
  • 2348 Bekeken

In de rubriek 'Keuze begrafenis ondernemer' zijn een paar vragen gesteld. Kan Dela daar in het Forum antwoord op geven, en later misschien ook informatie over verstrekken aan Dela klanten?

2 Reacties

Mijn collega Sharina heeft inmiddels gereageerd op de vragen die je gesteld hebt.

Wat bedoel je precies met informatie die we daarover aan DELA klanten kunnen verstrekken?
Dag Rianne. Ik bedoel hiermee dat de informatie die Sharina geeft, belangrijk is voor alle leden van de coöperatie en ook voor nieuwe leden. Waar we het hier over hebben is een consequentie van de uitkering in natura (lijkt mij). Ik zie nog steeds de voordelen: één telefoontje en alles wordt geregeld. Maar ik denk ook dat de tijden veranderen en dat meer mensen afwijkende wensen hebben voor hun begrafenis of crematie en voor het uitvoeren daarvan één bepaalde begrafenisondernemer op het oog hebben. Het is belangrijk dat (vooral toekomstige) leden van de coöperatie daarover expliciet geïnformeerd worden. Overigens ben ik erg blij met de serieuze reacties uit de organisatie van Dela.

Reageer