Vraag

Polis premievrij maken

• 27 oktober 2016
  • 30 reacties
  • 6749 Bekeken

Toon eerste bericht

30 Reacties

Heb inmiddels een berekening ontvangen.
Hiermee kan ik verder.

Zou er nogmaals voor willen pleitte standaard de berekening toe te voegen.
Is niet alleen voor jullie klanten goed maar ook voor de Dela zelf.

Ik sluit voor wat mij betreft dit forum.
Ik sluit me bij de vraag aan van dhr Klarenbeek. Mijn man en ik betalen al meer dan 40 jaar premie voor het uitvaartplan. Ook wij ontvingen het schrijven van het premievrij maken. Dit voorstel is me niet echt duidelijk en zou graag weten of dit ook voor ons geldt en wat de voor en nadelen dan zijn?
Dit heb ik 10 dagen geleden allemaal al naar de Dela gestuurd. Daar wordt helaas ook niet op gereageerd. Krijg iedere keer een mailtje, dat het weer 5 dagen langer duurt i.v.m drukte. Ik geef het nu maar op, maar vind het toch een hele slechte zaak. Hopelijk zijn ze bij overlijden een stuk klantvriendelijker!
Bedankt voor de (late) reactie. Ik geef het hier verder maar op. Ben echter ook zeer teleurgesteld in Dela, dat ik na 3 weken nog steeds geen antwoord op m'n mail heb gehad. Hopelijk gaat het igv overlijden klantvriendelijker.
Ik heb inmiddels ook al een maand gewacht, op antwoord op m'n mail. Ik geef het nu maar op, maar met een zeer vervelend gevoel en weinig vertrouwen in Dela. En dat, na meer dan 40 jaar klant te zijn 😞

Reageer