Vraag

Polis premievrij maken

  • 27 oktober 2016
  • 30 reacties
  • 6190 Bekeken


Toon eerste bericht

30 Reacties

Ik heb inmiddels ook al een maand gewacht, op antwoord op m'n mail. Ik geef het nu maar op, maar met een zeer vervelend gevoel en weinig vertrouwen in Dela. En dat, na meer dan 40 jaar klant te zijn 😞
@Ineke wat vervelend. Ik wil je graag verder helpen. Heb je mijn privébericht gezien, waarbij ik aanbied om je te proberen verder te helpen?
Heb inmiddels een berekening ontvangen.
Hiermee kan ik verder.

Zou er nogmaals voor willen pleitte standaard de berekening toe te voegen.
Is niet alleen voor jullie klanten goed maar ook voor de Dela zelf.

Ik sluit voor wat mij betreft dit forum.
Ook ik heb nog steeds na aanvraag van de berekening, met specificatie,
nog steeds geen reactie van Dela ontvangen.
Wel een berichtje: "Door de enorme drukte kan men niet binnen de normale termijn reageren".

Ik vrees dat door de lange wachttijd de situatie ontstaat, dat je erg laat een reactie ontvangt
en dat mogelijk een aantal vragen niet, of onvolledig beantwoord worden.
Dit kan invloed hebben op het maken van een verstandige keuze.

Ook ik heb eerder aangegeven dat het verstandig zou zijn om de berekening
van de afkoopsom of geldwaarde van de polis en een specificatie jaarlijks
toe te voegen.

groet,
Wim
@Wim44; wat vervelend. Ik ga even kijken wat ik kan doen. Ik heb je een privé-bericht gestuurd.

Reageer