Vraag

Polis duidelijker?

• 22 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 542 Bekeken

Via deze weg zou ik graag ook een nieuw item toe willen voegen. Ik zou namelijk best wel en willen weten hoeveel leden de nieuwe voorwaarden hebben gelezen ook hebben gezien dat - waarschijnlijk mede door dit forum - er een veel duidelijker beeld is hoe de voorwaarden zijn (hiervoor trouwens complimenten)?

2 Reacties

Jazeker Wout heb ik de polis gelezen en hij is veel duidelijker geworden! Ik zie nu beter dat ik als geroemde coöperant volgens de voorwaarden in de goedkoopste kist kan worden gecremeerd! Nota bene het meest essentiële van een begrafenis of crematie!
Zou je iets anders willen, een mand, of andere kist, een draagbaar met lijkwade of iets dergelijks, dan moet je veel extra geld meebrengen.Want de waarde van die kist krijg je terug en die is volgens de voorwaarden voor Dela maar een paar tientjes waard.Omdat die met inkoopvoordeel kan worden geleverd!
Ik zie nu ook beter dat Dela, als eigenaar van o.m. crematoria, de prijs kan opdrijven en de coöperanten kan vertellen dat de premie helaas omhoog gaat. Want iedereen weet toch dat het leven nu eenmaal duurder is geworden. Maar lees verder, dankzij onze winstdeling niet zo sterk en oh ja.... door de lage rente toch wel weer wat meer!
Dus Dela ga zo verder.
Ik had verwacht Wout, dat Dela met de vinger aan de pols van de forumleden had gevoeld, in de voorwaarden het verschil te willen zijn.
Maar goed.
Dela is nooit te oud om iets af te leren! Voor mij geldt: je verzetten tegen dat wat is, is nooit goed!
Ik kan mij hier eerlijk gezegd niet in vinden want logisch dat dela zo als de voorwaarden stellen uit gaat van standaard dit lijkt mij vrij normaal en het is vrij gebruikelijk als men hier van af wil wijken dat men dan een meerprijs betaald dat doet toch elke begrafenis ondernemer dat de prijzen van een begrafenis of crematie jaarlijks stijgen hebben we natuurlijk ook te danken aan de gemeente die bijvoorbeeld de kosten van graf jaarlijks doen stijgen dela is en blijft een organisatie zonder winstoogmerk.
Nu in de nieuwe voorwaarden is wel zeer duidelijk wat het U scheelt als U een dela uitvaart leider neemt of een ander zo dat U een prijsvergelijk kan maken, tevens is een vooruitgang dat als U wilt stoppen dat kan en dat kon in het verleden niet en wat U dat kost.
Al met al zijn de voorwaarden dus sterk verbeterd, er zullen altijd haken en ogen blijven want het is nog nooit iemand gelukt om het ieder naar de zin te maken, wellicht is het en suggestie om uw wensen kenbaar te maken want er is wel degelijk een luisterend oor,fijn weekend naamgenoot

Reageer