Medewerkers klantenservice Dela, opnieuw super!!

Ik sprak zojuist met [edit: naam medewerker verwijderd ivm privacy], medewerkster van de Dela Klantenservice en opnieuw een geweldig gesprek.

Ik heb haar mijn wens verteld omtrent de mand, die ik graag wil als ik gecremeerd word.

Ze kon mij voldoende uitleg geven en gaat nu zorgen dat ik de goede informatie krijg.

Dela mag de medewerkers van de klantenservice wel een extra pluim geven en trakteren op een ijsje met deze warme dagen!!!

Cecilia.

2 Reacties

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent en wat lief dat je dat deelt Cecilia! Ik heb je pluim doorgezet naar de betreffende collega. Vanwege privacy heb ik de naam in je bericht verwijderd.

Wil je, als je de info ontvangen hebt, deze ook delen met ons in het topic 'Ik wil een mand' dat je al eerder aanmaakte? Dan weten ook de andere forumleden hoe het zit.
Mijn verhaal staat onder de topic "Ik wil een mand".

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen