Vraag

Inzien gegevens verzekering

Ik zou graag willen weten waar ik precies voor verzekerd ben.
Het lukt mij niet om een account aan te maken via de site. Al telefonisch geprobeerd jullie te bereiken maar duurt erg lang.
Hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.

4 Reacties

Reputatie 2
Hoi Tessa,

Logisch! Wat gaat er precies mis bij het aanmaken van een account?
Heb jij zelf deze verzekering afgesloten, of gebruik gemaakt van een tussenpersoon?

Groetjes,
Marthe
Hey Marthe,

Hij is tegelijk afgesloten met onze hypotheek, zou dat de reden zijn dat ik geen account kan aanmaken?

Groetjes,
Tessa
Reputatie 2
Hi Tessa,

Ja dat kan goed zijn! Het is niet mogelijk om een eigen Mijn DELA account aan te maken als de verzekering via een tussenpersoon is afgesloten. Ik ga even voor je na welke opties je dan hebt.

Groetjes,
Marthe
Reputatie 2
Je polis inkijken kan je via deze tussenpersoon doen, of een e-mail sturen naar klantenservice@dela.org. Helaas is het dus niet mogelijk om dit zelf via mijn DELA te doen.

Groetjes,
Marthe

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen