Hoe werkt het als een graf verwijderd wordt?

• 25 april 2016
  • 3 reacties
  • 2308 Bekeken

Het graf van mijn zus wordt nu verwijderd met nog heel veel andere graven.

Hoe gaat het nu verder?

Ik ben blij dat ik gecremeerd word.

Cecilia.

3 Reacties

Reputatie 3
Cecilia.
Met deze vraag zit ik ook.
Hoeveel tijd gaat er overheen dat het
hele graf geruimd gaat worden,
nu alleen de steen verwijderd is.
Met Kerstmis,had ik een mooie kerstkrans
op het graf gelegd,maar is door de gemeente
verwijderd.De plaats van het graf,is mij bekend,
en zal er altijd een bezoek aan brengen.
Johan.
Johan,

Het graf van mijn zus is daar al zo'n 18 jaar en de afgelopen zomer stond er een bord dat die graven "geruimd", wat een naar woord, zouden worden.

Mijn zus heeft zelf een einde aan haar leven gemaakt en dat is de reden dat ik daarna geen contact meer wilde hebben met haar man.

Ik geef hem daar de schuld niet van, want wie ben ik, maar het heeft mijn leven heel erg veranderd.

Ik weet ook niet of hij nog leeft en wat ik wel weet is dat ze hem zouden moeten benaderen, want hij heeft er uiteindelijk voor moeten betalen.

Ik weet niet hoe dat bij U geregeld is, dus misschien verstandig om te bespreken met degene die toen alles geregeld heeft.

Wat ik wel weet is dat ik mijn dierbare overledenen en vooral echte geliefden, nog altijd bij me voel en daar kan geen graf tegenop.

Ik heb iedere dag mijn eigen rituelen en ga binnen niet al te lange tijd mijn beste vriend verliezen en heb hem , op zijn verzoek, sinds vorige week los kunnen laten.

Het is knokken, maar ik ga verder voor hem.

Hoop dat ik iets voor u heb kunnen betekenen en wens u sterkte.

Cecilia.
Reputatie 3
Cecilia
Mijn bezoek aan graf van Marjan,
is een aards gebeuren,Mijn gebeden
voor haar,gaan naar de plaats,waar ze nu,
in mijn hoop en vertrouwen, zal zijn.
ps/Heel veel sterkte in de dagen,die komen gaan.
johan.

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen