Gezocht: leden van DELA die mee willen werken aan Kroniek

• 27 mei 2016
  • 3 reacties
  • 747 Bekeken

Wij zijn op zoek naar twee DELA leden voor een artikel in ons ledenmagazine Kroniek. Jullie kennen elkaar en hebben een sterke band (partners, kind/ouder, kleinkind/grootouder, broer/zus, vriendin/vriendin enz.). Je interviewt elkaar over de dingen die er wezenlijk toe doen in het leven en welke rol jullie daarin voor elkaar vervullen en willen vervullen. Het is een gesprek over het leven, waarin levenseinde en dood en ‘wat daarna’ niet geschuwd worden.

Wil jij hier aan meewerken? Stuur dan een mail naar forum@dela.org tav Esmee en vertel in het kort wie je bent, met wie je in gesprek wilt gaan en waarom.

3 Reacties

Ik had die sterke band met mijn zus. De laatste 9 maanden van haar leven hebben we lief en leed gedeeld en elkaar iedere dag gezien omdat we wisten dat ze ziek was en zou overlijden.
Reputatie 1
Wat een mooie en vooral waardevolle gedachte vind ik dit....twee zussen die dit , deze bijzondere periode kunnen delen. Elkaar bij te kunnen staan in de tijd van het naderend afscheid. Ik denk dat dit voor jullie allebei een onvoorstelbaar groot verschil heeft gemaakt om deze weg samen te gaan....ieder op eigen wijze en met verschillende eindbestemming.
Ik heb ook zo,n zus .
Ja het was heel moeilijk maar we hebben goed afscheid kunnen nemen. Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn zonder haar. Ik mis haar nog iedere dag

Reageer