Vraag

Foutmelding polisnummer niet bekend

• 27 februari 2018
  • 2 reacties
  • 309 Bekeken

Voor het aanpassen van mijn levensverzekering (DELA doorleefplan) moet ik een Mijn Dela account aanmaken. Bij het aanvragen van een account krijg ik echter de volgende melding:

- Sorry, uw polis kan niet worden toegevoegd. Klopt uw polisnummer? Dit kun u vinden op uw rekeningafschrift. Neem anders contact op met de medewerkers van onze Klantenservice https://<a href=" >via het contactformulier. (M92)

het ingevoerde polisnummer is overgenomen van de verkregen polis van Dela. Ik las in een ander forumbericht dat dit kan komen omdat de verzekering middels een tussenpersoon is afgesloten. Deze wijziging zou ik graag door laten voeren zonder dat ik hier weer de tussenpersoon voor moet inschakelen.

Ik hoor graag hoe ik nu mijn wijziging kan doorvoeren.

2 Reacties

Reputatie 2
Hoi @sebas19911

Bedankt voor je vraag! Ik heb het nagevraagd bij mijn collega's. Ik hoop je snel antwoord te kunnen geven.

Groetjes, Marthe
Reputatie 2
Het is helaas niet mogelijk om een account aan te maken als de polis via een tussenpersoon loopt. Eventuele wijzigingen kan je doorgeven via je tussenpersoon of per mail naar klantenservice@dela.org.

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen