Vraag

euthanasie

• 28 maart 2017
  • 4 reacties
  • 749 Bekeken

Geachte Dames, Heren,

Ik heb een beperking al vanaf mijn geboorte. Het is pas erkend toen ik 40 werd. de tijd ervoor heb ik me aan iedereen geergerd. Nu wil ik weten of ik in aanmerking kom voor euthansie. en hoe zit het dan met de begrafenis verzekering.

4 Reacties

Beste Hans
Wat een vreselijk idee om met deze gedachte rond te lopen.
De eerste stap is naar je huisarts.
Ik wens je veel sterkte.
Goedemorgen Hans,

We hebben het op dit forum vaker over euthanasie gehad, maar wel of niet in aanmerking komen (of het overwegen) is natuurlijk enorm persoonlijk en individueel. Ik heb even wat gezocht en gelezen op verschillende internetpagina's, o.a. hier https://www.thuisarts.nl/levenseinde/ik-denk-aan-euthanasie, maar het begint in alle gevallen inderdaad bij een gesprek met je huisarts.

Sterkte!!

Frank
En Hans, euthanasie wordt door onze verzekering gedekt!

Geachte Dames, Heren,

Ik heb een beperking al vanaf mijn geboorte. Het is pas erkend toen ik 40 werd. de tijd ervoor heb ik me aan iedereen geergerd. Nu wil ik weten of ik in aanmerking kom voor euthansie. en hoe zit het dan met de begrafenis verzekering.
Hallo Hans

Mag ik je een vraag stellen???Waarom heb jij je aan iedereen geergerd??
Het is goed alle vragen die je hebt te stellen en alleen jij maakt de keuze van jou leven.
Maar iets maakt me nieuwsgierig naar jou?Ik zou je veel vragen willen stellen maar hou het voor nu bij die ene en wil je die niet beantwoorden dan is dat prima.
Ik wens he een mooie zonnige week toe.

Reageer