Vraag

Blokkeren rekening overleden vader.

Reputatie 1
Ik moet de bank informeren over het overlijden van mijn vader,maar hoe betaal ik dan de rekening voor de uitvaart?

2 Reacties

Reputatie 2
Hoi Heidi,

Voor deze praktische zaken kun je het beste terecht bij mijn collega's van de Nabestaandendesk.
https://www.dela.nl/uitvaart/na-de-uitvaart/nabestaandenzorg

Groetjes,
Marthe
Ik zal iedereen aanraden contact op te nemen met Dr.Kumola via e-mail (Dr.Kumola_lovespell@ outlook. com) voor dringende en snelle betovering. Mijn man is terug naar huis na onze scheiding met de hulp van Dr. Kumola. Ik ben zo blij dat mijn familie weer gelukkig is. Ik kan hem ten zeerste aanbevelen aan iedereen die hulp nodig heeft bij het oplossen van problemen zoals, spellen voor zwangerschap, promotie spellen e.t.c. Zijn e-mail is opnieuw (Dr.Kumola_lovespell@ outlook. com) bedankt ..

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen