Vraag

Aanvullende geldverzekering

Ik kreeg vanmiddag de nieuwe polis voor 2017 en de kroniek.
Op de polis staat als aanvullende geldverzekering 603 euro. In de kroniek wordt dit bedrag ook genoemd met tussen haakjes "minimaal"
Dat betekent dus dat er ook hogere bedragen bestaan? Ik ben dus benieuwd naar de opbouw van dit bedrag....hoeveel jaar je lid bent van Dela of is er een ander criterium?

2 Reacties

Hallo,

Fijn dat u de nieuwe polis en de kroniek heeft ontvangen. Het minimale bedrag in de Geldverzekering is in 2017 €603. Dit zit standaard in het DELA UitvaartPlan. Men kan er zelf voor kiezen om een hoger bedrag af te sluiten. Het is ook mogelijk om de Geldverzekering tussentijds te verhogen. De premie zal stijgen afhankelijk van leeftijd en gezondheidsverklaring. Hoe lang iemand lid is speelt hierin geen rol.

Neem gerust een kijkje op onze website voor meer informatie: https://www.dela.nl/verzekeringen/uitvaartverzekering

Groet,

Tim (namens DELA)
Dankjewel Tim. Het is duidelijk. Ik kijk er eigenlijk nooit naar en doe het in een map.
Ik heb nu nagekeken welke verzekering wij hebben sinds 1977 ....een dienstenverzekering, wat dat ook mag zijn.

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen