Week van de Begraafplaats - 28 mei tot 5 juni

• 26 mei 2016
  • 2 reacties
  • 593 Bekeken

Van 28 mei tot 5 juni 2016 is het de Week van de Begraafplaats. Het thema is 'Verborgen tuinen van Nederland'. In deze week worden op diverse begraafplaatsen activiteiten georganiseerd, zoals rondleidingen, lezingen, concerten, thematentoonstellingen en open dagen. Het programma vind je op de website.

Zijn jullie bekend met de Week van de Begraafplaats? Of gaan jullie 1 van de activiteiten bezoeken? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

2 Reacties

Rianne, ik zou dat wel willen, maar het is allemaal ver bij mij vandaan.

Trouwens, in Capelle aan den IJssel waar ik woon, is niet echt veel te doen op het gebied van dit soort zaken.

Zodra het weer echt beter wordt, ga ik wel kijken of het graf van mijn zus er nog is, want dat zou verwijderd worden.
Volgende week ga ik twee dagen naar Den Bosch om mijn zus te bezoeken en dan kunnen we wel daar naar begraafplaats Orthen.

We willen ook uit eten gaan, dus ik weet niet of het lukt, want het is 's avonds.

We zien elkaar niet zo vaak, maar ik ga wel in de Sint Jan, de basiliek in Den Bosch, voor iedereen een kaarsje bij Maria opsteken.

Laat jullie daarna wel weten hoe het gegaan is.

Voor iedereen een fijne avond en goed weekend.

Reageer