Wat gebeurd er als mijn lichaam sterft?

Toon eerste bericht

31 Reacties

Hoi Johanna. Hartelijk dank voor je goede wensen. Ik wilde met het delen van die ervaring waarschuwen voor de realiteit na dit leven hier op aarde, als je Jezus niet kent.. Ik was 19 jaar toen me dat is me die ervaring overkomen, en ik kan je ook melden, dat ondanks die ervaring ik niet tot een levend geloof kwam. Ik kende Jezus Christus niet Persoonlijk, als Borg voor mijn ziel en zonden. Ik ben nu 34. Toen ik op mn 23ste jaar tot geloof kwam, voelde en wist ik,dat al mijn zonden vergeven waren, en dat ik naar de hemel mag/mocht gaan, na dit leven. En dat gaf me pas echt rust. En die rust wens ik jou,en iedereen van harte toe!!
Dank je, dat is lief.Blijf voorlopig nog maar hier op deze aarde,want hoe moeilijk het soms ook kan zijn,er zijn ook heel veel mooie dingen die de moeite waard zijn.Fijne avond.
mag niet lachen
Reputatie 1
zonnebloem schreef:

mag niet lachen

Wat ,n vreemde reactie zonnebloem....
zonnebloem schreef:

mag niet lachen

Waarover mag je niet lachen?
En dan nog iets wat ik wil delen, wat hoop geeft!. Als je de Heere Jezus Persoonlijk kent, en Hij je Redder en Borg is, komt er na dit aardse leven een hemels leven in de hemel. Maar er zal meer gebeuren! Deze huidige aarde zal vergaan! En er KOMT een nieuwe hemel, en een nieuwe aarde waarin/waarop gerechtigheid woont. En op die nieuwe aarde, zal er geen dood of moeite of jammerklacht te vinden zijn. Ik hoop dat ik u mag tegenkomen in de hemel, en later op die nieuwe aarde!! Groet

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen