Keuzes maken na een overlijden

Reputatie 1
We hebben het vaak over het vastleggen van je uitvaartwensen. Dat dat zo belangrijk is voor de nabestaanden. Dit betekent alleen niet dat iedere keuze of wens vantevoren al vastgelegd is.
Er komt best wat kijken bij het regelen van een uitvaart, en het moet allemaal in een korte tijd gebeuren. Op ons blog vind je een handige checklist, hierin staat welke zaken er allemaal geregeld moeten worden. En ook belangrijk, welke wensen en keuzes je zelf al kunt vastleggen.

Ik kan vanuit eigen ervaring herinneren, toen een familielid overleed, dat muziek geen lastige keuze was, maar wel iets dat veel tijd in beslag nam. Zeker met een grote familie. Dan vind iedereen iets anders mooi. We zijn er heel goed uitgekomen, maar we hebben heel veel nummers beluisterd voor we de juiste hadden.

Welke keuze vond jij het moeilijkste om te maken tijdens het regelen van een uitvaart van een dierbare?

1 Reactie

Reputatie 3
Beste Marthe.

Het was voor mij,niet zo moeilijk,een keuze te maken,
hoe de uitvaart van mijn overleden vrouw,zou moeten
verlopen.Als muziek koos ze een paar mooie liederen
van haar lievelings zangeres,Celine Dion.
In alle rust,heb ik tijdens de voorbereiding,mijn wensen
kenbaar gemaakt,en zijn door de DELA,verwezenlijkt.
Gr.johan.

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op cookie-instellingen aanpassen.

IK GA AKKOORD