Ik kan geen liedjes vinden die mijn kinderen me hebben gegeven tijdens mijn leven.

Ik zoek een liedje die beschrijft dat het opgroeien van kinderen bijzonder is en als ze ouder worden en kinderen krijgen je jong houd. Er graag was voor hun zorgen maar vooral dat het leven extra zinvol was door hun. Maar ik moet eerlijk bekennen, dat ik altijd iets zoek wat er niet is. Of het gaat over 1 kind in t bijzonder of over een pasgeborene maar niet over de bijzonderheid van kinderen achteraf gezien. Ideetjes?

2 Reacties

Reputatie 2
Hoi Kitty,

Het lijkt zo logisch dat ook hier nummers over geschreven zijn. Ik ga eens voor je zoeken en nadenken.

Groetjes,
Marthe
Reputatie 2
Hoi Kitty,

Ik heb een beetje gezocht, maar ik weet niet of het is wat je bedoelt. Ik kwam onder andere deze website tegen: https://easylivingmom.com/50-songs-from-parent-to-child/

Groetjes,
Marthe

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen